Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er alle markeder overtaget?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer
Nu har jeg tænkt og tænkt i flere dage, og er ikke kommet videre med mit iværksætteri. Har dog produceret nye motiv sæber jeg skal prøve lykken med. Noget der har været en barriere for mit iværksætteri er jo netop troen på at alle markeder er blevet overtaget. Det virker som om ligeså snart man kommer på en ide til at sælge over nettet, er der allerede tonsvis af andre der allerede har etableret deres forretning og suger kunderne til sig. Hvordan har i andre det på dette område? Personligt ser jeg den eneste udvej som at etablere noget i udlandet eller noget hvor målgruppen er udlandet, da jeg ser iværksætteri især webshops osv som ret svært i Danmark, da det skal være helt innovativt før man kan leve af indkomsten.

Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, alle markeder forskydes hele tiden og gør plads til nye udbydere. Jeg vil vælge at sige det på en anden måde:

Hvis du ikke føler du kan gøre noget bedre end de eksisterende på markedet, så lad vær.

Et endnu bedre råd; hvis ingen har sagt til dig du er god til det du laver og ment det: så lad vær!

Hvis du er god til noget og helt sikkert mener kunder vil have dit produkt frem for andres så gør det! Men du lyder ikke overbevist.

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere markeder hvor jeg personligt ved at jeg kan udbyde tingene til en billigere pris - også basale service ting som f.eks programmøre osv. Dog tror jeg bare ikke på at jeg vil være synlig nok, de "de store" virksomheder vil æde mig. Sådan ser jeg det. Nogen der har en løsning til dette? Hvordan kan man hamle op med de andre på markedet hvis man selv er ret ny og faktisk har de samme varer til en meget bedre pris?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hell no. Jeg synes jeg ser flere og flere muligheder, for hver måned der går.

Men jo, gør du det som alle andre gør, så glem det. Du starter ikke en webshop hvor du sælger fysiske bøger, fordi SAXO smadrer dig. Du starter heller ikke et nyt supermarked, fordi COOP og Dansk Supermarked smadrer dig.

Sørg for at positionere dig hvor det giver mening. Så er alle markeder pludselig åbne.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret, det danske markedet er virkeligt svært og komme igennem. Men følg hjertet og kæmp for drømmen! :D

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 36
Fra  GreenCreative Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kig indad og tænk om en af dine interesser kan lede til et produkt (det behøver ikke at være fysisk).

Og ellers, så har de andre ret, men i nogle tilfælde er det næsten bedre at have nogle få konkurrenter, frem for slet ikke at have nogen :)

Nysgerrig på 3D print? - Kig forbi GreenCreative

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)