Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os alle udvide vores Linkedin netværk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 77
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 11:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg ved ikke med Jer, men tit og ofte når jeg mangler en person med en specifik kompetence eller service, så søger jeg på Linkedin. Det er bare ikke altid ens professionelle netværk favner bredt nok, hvorfor jeg synes der er brug for dansk open networking.

Hvis nogen har lyst til at deltage i et dansk åbent netværk på Linkedin, så synes jeg I skal tage et kig her:

http://www.linkedin.com/groups/%C3%85bent-netv%C3%A6rk-danske-erhvervsfolk-6522033?trk=my_groups-b-grp-v

Jeg var inde på Amino-gruppen, men der ser det ikke ud til, at der lægges op til den slags derinde.

I må også meget gerne add'e mig: http://www.linkedin.com/profile/view?id=76807311&trk=nav_responsive_tab_profile

Mads 

Fra København
Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Cratester Skrevet kl. 12:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke tilføje dig uden at opgradere til premium.
Dog har jeg tilføjet mig selv til gruppen. Folk kan også tilføje mig her: dk.linkedin.com/pub/christian-olesen/34/575/317/

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 77
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 13:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hermed tilføjet dig.

Du kan med fordel skrive din mail på gruppens væg ligesom jeg, så kan folk sagtens tilføje dig uden at have premium.

Sådan gøres det:

Network -> Add connections -> Any Email -> Invite by individual Email

Fra København
Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Cratester Skrevet kl. 13:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt, det gør jeg :)

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 13:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder ikke helt skørt :) Så den vil jeg også være med på.

Tilføj mig her:

http://www.linkedin.com/profile/view?id=232778708&trk=nav_responsive_tab_profile

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 77
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 14:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias,

Du må meget gerne joine gruppen http://www.linkedin.com/groups/%C3%85bent-netv%C3%A6rk-danske-erhvervsfolk-6522033?trk=groups_management_submission_queue-h-dsc

Smid din email i en kommentar på gruppen, så kan vi add'e dig uden at opbruge vores sparsomme "invites" :) 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads@ Jeg ved ikke med Jer, men tit og ofte når jeg mangler en person med en specifik kompetence eller service, så søger jeg på Linkedin.

Hvorfor skulle man begrænse sig, istedet for at Google ?

 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en facebookprofil og jeg søger nye og interessante bekendtskaber til lidenskabelige snakke om alt mellem himmel og jord.

Skal vi være venner? 

Ps. jeg har også Arto 

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 77
Fra  Lead360.dk Skrevet kl. 15:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper, fordi søgemaskinen Google ikke er et socialt netværk. Ofte giver det en helt anden vinkel at se personerne bag. Jeg ser en stor fordel i at se hvem der kender hvem, hvilke anbefalinger vedkommende har fået, etc.

En helt anden ting er, at jeg kan følge mine kontakter, når de skifter stilling/job. Nogle gange opstår der muligheder ud af det blå hvorimod Google ikke ligefrem banker på din dør og fortæller din nabo nu er en relevant samarbejdspartner.

Jacob, sagligt input :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads A. Olesen:

Jesper, fordi søgemaskinen Google ikke er et socialt netværk. Ofte giver det en helt anden vinkel at se personerne bag. Jeg ser en stor fordel i at se hvem der kender hvem, hvilke anbefalinger vedkommende har fået, etc.

En helt anden ting er, at jeg kan følge mine kontakter, når de skifter stilling/job. Nogle gange opstår der muligheder ud af det blå hvorimod Google ikke ligefrem banker på din dør og fortæller din nabo nu er en relevant samarbejdspartner.

Jacob, sagligt input :)

 

Gode pointer Mads - som dog falmer lidt når man udvider netværket på denne vis ( hvor man jo groft sagt tilføjer kavl og krat) :)

Jeg tror endda selv jeg har en profil, har blot aldrig kommet videre ...

 

 

 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)