Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svin min webshop til

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Aminoer

Jeg har for nyligt åbnet min webshop www.soundwear.dk !
   Det ville være max svedigt, hvis I gider tage et kig. Jeg har brug for kritik, så svin ALT, hvad I finder af fejl og mangler til! Alt kan bruges - om det gælder farver, layout, produkter, tekster osv. er ligegyldigt! 


Hjælp! :) 

tak på forhånd,

Mads H.

www.soundwear.dk 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Lige et par hurtige.

Det vil være en god ide med nogle CTA (call-to-action) knapper så som læg i kurv, køb nu, læs mere.

Smid det CVR nummer ned i footer'en det giver lidt troværdighed

Ellers en meget fin webshop du har fået lavet dig der

En anden ting der kunne være værd at overveje - Nets betalingskort, det koster 1.000 kr mener jeg hvert år, og lidt gebyrer, men det har også en positiv effekt på dine kunder. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

CTA mener jeg selvfølgelig på forsiden

Fra Lejre
Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Lucra Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Dansk hele vejen rundt ville være bedre..

synes ikke om smiley, da det virker forkert omkring seriøsiten.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Refererer du til de steder, hvor der eks. står "urban" og "headphones" i produkttekster eller til "search", "sign up" osv i templaten? Det handler nok mere om, at jeg ikke er voldsomt dygtig til html, og har lidt svært ved at ændre visse ting på egen hånd...

Smileyen stammer fra engang da jeg lige var begyndt at lege i trial-mode... Den ryger omgående! ;)

Fra Lejre
Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Lucra Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mads

ja over det hele .. men muligt det bare er mig :P

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Classygents Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Mads!
Få det synliggjort hvad du tager for fragt før indkøbtskurven, 25 kr er jo ingenting, SHOW IT!! ;)
Derudover så få da noget farve på varenes priser, den grønne vil kunne synliggøre dem.
Nu er jeg farveblind men efter slideshowet på forsiden er alt gråt, det kan godt kvikkes lidt op.  
Eventuelt også få nogle farver på katalogernes vareantal  (det under mærket)
På den måde vil der være en gennemgående farve på hele forsiden.
Både  hvad angår design og kommunikation vil det have en positiv effekt.  

Måske ryk facebook og twitter logo op ved siden af dit logo, så det er umuligt at overse?
Under produkterne, linker du til mærkets hjemmeside, er det fordi at du er forpligtet til det igennem din leverandøraftale?
For det er generelt negativt at have ting der linker væk fra din side = http://soundwear.dk/collections/in-ear/products/pipe-aiaiai-hovedtelefon 

Under:
Om Soundwear - Kan du få forstørret "Man skal have, hvad man betaler for, uden at gå på kompromis med lyd og design ", med fed skrift, vil det virkelig være en positiv ændring for at gøre det spændende at der varieres en smule, så virker det også mere professionelt. 

Negativ produktbaggrund på eksempelhvis: 
http://soundwear.dk/collections/in-ear/products/pop-coloud-hovedtelefon
Sænker læsehastigheden med 3 gange, ifølge de webshopsudbyderer jeg har talt med, overvej måske en anden baggrundsfarve. 



http://soundwear.dk/collections/in-ear/products/medis-urbanears-hovedtelefon
 Tilgengæld er produktbaggrunden i produktgalleriet her, med til at give det hele et mere positivt indtryk, det ser hamrende godt ud. 

Men store dele af siden er helt grå/sort, hvilket, selvom at jeg forstår at webshoppen skal fremhæve stil, måske vil have en negativ effekt, implimenter den grønne mere eller forsøg med en anden lys farve :) 
 
Hvorfor brander du ikke høretelefonerne på, at de ikke falder ud af ørene, eller noget i den retning? Det er årsagen til at jeg og mange andre er gået over til høretelefoner, som du så heldigvis også sælger. 


Det var lige hvad jeg kunne se af ting, som kunne ændres.
Synes som udgangspunkt at shoppen er rigtig sej, og håber at rådene kan bruges. 
 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)