Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil/transportabel mobilbar

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg står og mangler en transportabel / mobil bar. 

Det må meget gerne være en bar bestående af flere moduler så man kan skille den ad og let transportere den i mindre køretøj. 

Den må gerne være i "2 højder" så der er en lav arbejds station på den ene side og en høj barkant ud mod kunden. Det skal altså ikke være en bar i et plan.

Materialet skal helst være træ. men er åben over for forslag.

Kan du hjælpe mig med dette eller kender du nogle der kan? 

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere gange tænkt på muligheden for, at bygge netop en bar i flightcase materialer og benytte disse standart beslag, til at låse de forskellige enheder sammen. 

Materialerne til disse flightcase er i en utrolig høj kvalitet, som der stilles til en mobil bar. 

Jeg kan desværre ikke være behjælpelig med at fremstille disse, da det ligger udover mine evner, men det burde kunne lade sig gøre :) 

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

mange tak for dit forslag. Problemet med flight cases ligger nok i at det fylder utrolig meget.

Jeg har nogle jobs hvor jeg skal bruge 5 x 2 meter barplads. 

skal det være med flight cases er der vel omkring en ford transit i plads. det skal jeg helst gerne undgå. 

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Med lidt smart design, så kan det sikkert laves, således at nogle af enhederne kan sættes inden i hinanden. 

Men altså du vil transportere en bar, det kan jo ikke helt undgås at sådan en kommer til at fylde lidt, medmindre du kan lave denne i en oppustelig plastik ;) 

Men når du skal bruge en Ford Transit til at flytte din mobile bar, så tilbyder jeg tilfældigvis sådan en til en fantastisk god pris Cool

http://lejenspand.dk/Biludlejning-Aalborg.html

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, det med ford transit var nu blot et eksempel, men skal da nok have det i tankterne. 

Mht. baren så har jeg set en der bestor af træplader der blev sat sammen (havde metal/alu ramme. Det var meget smart - det tog 5-10 min at sætte op, men en 3 meter bar fyldte kun 1 m x 0.5 m. det vil sige der var 3 moduler på 1 meter til front . bordplader af 1 meter. og sider på 1 meter. 

når det var skildt ad blev de stilt 1 meter i bredden og så træpladerne lagt sammen til dybten. 

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)