Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det et godt navn til ny deal hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 154
Fra  Dealtilbud.dk Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Dealtilbud.dk 

Hvad synes i om det?

Mvh

mikkel

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Navnet er vel på sin vis fint - men endnu et dealsite?

Der er efterhånden ret mange af dem, så tror det bliver yderst svært at komme ind og være en spiller på det marked. Derudover har sider som spotdeal, sweetdeal, groupon osv også ret mange penge til markedsføring vil jeg tro.

Det er ikke for at skyde din idé i sænk, fordi jeg står 100% bag folk der prøver at starte noget - men tror bare det er et yderst svært marked at tjene penge på. Èn ting er at få kunder der vil give rabatter - men en anden ting er at få købende besøgende ind på siden.

Men nå - det var også bare lige min 5 øre - held og lykke med det! :D

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 40
Fra  id-factory.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige det samme som en anden allerede har nævnt - det er sgu en presset branche du hopper i.

For nylig var der en artikel på techcrunch, der gjorde lidt grin med det danske firma "Bownty!", der havde fået funding. Overskriften hed "Is this 2011 calling?" - altså et udtryk for at man mente at dette tog er kørt forlængst.

Samtidig er flere af de store spillere i seriøse problemer, og blandt andet groupon rygtes på randen af en konkurs.

Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 154
Fra  Dealtilbud.dk Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for kritikken. Ved godt det er et meget svært marked at komme ind på. Men tror bare det handler om god markedsføring og gode tilbud, så burde kunderne jo komme :) 

Men har tænkt lidt over andre ideer også i forhold til en normal webshop. Men der er efterhånden også bare mange tøjshop, skoshop, smykkeshops, osv.

Mvh

mikkel

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkelhan:

Okay tak for kritikken. Ved godt det er et meget svært marked at komme ind på. Men tror bare det handler om god markedsføring og gode tilbud, så burde kunderne jo komme :) 

Ja, det har du helt ret i - men har du fx 500.000 kr. eller mere til markedsføring som fx Berlingske Media kunne tænkes at bruge på Sweetdeal? Du kommer ind i et marked, hvor der er rigeligt med udbydere og du vil blot drukne. Hvis du skal lave et dealsite, så skal du tænke ud af boksen og finde et specifikt område - fx. har Drinkster slået sig op på bylivet. Du kunne jo gøre det samme, bare med et andet område!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 36
Fra  GreenCreative Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes Kenn har fat i den lange ende, prøv at finde en niche, hvor du har lidt frihed til at tiltrække målgruppen. Derudover så er jeg ikke pjattet med "Dealtilbud" - det er lidt dobbeltbetydning - prøv at finde et navn der omhandler den branche du evt. vil ramme. hvis det er hoteller kunne du fx hedde hoteldeals osv.

Nysgerrig på 3D print? - Kig forbi GreenCreative

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)