Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye webshop skal have nogle tæsk. Kom med alt det kritik du overhovedet kan komme på!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har brug for noget feedback/kritik af min nye webshop.

Webshoppen kan ses på www.spilmedsmil.dk.

Webshoppen sælger brætspil og henvender sig til hr. og fr. Danmark. Familier med børn såvel som dem uden.

Målet i første omgang er at få de mest populære brætspil på lager og efterfølgende udvide stille og roligt.

Jeg vil sætte ekstremt stor pris på, hvis du gad komme med al den kritik og ros du kan komme på.

Hvad bider du mærke i når du kommer ind på siden? Er der noget som ikke fungerer optimalt. Det kan være hvad som helst.

Når man har kigget på webshoppen i et halvt år bliver man let blind på selv de mest åbenlyse ting.

På forhånd tak!

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du har en Top Menu og en venstre Side Menu ?. 800kr før man får fri fragt ?. Og har du overvejet en slider på forsiden ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Overordnet set synes jeg faktisk hjemmesiden er rigtig god. 

Har lige én enkelt rettelse:

Når man går ind på et produkt bliver præsentationen for bred, og menuen placerer sig under produkt præsentationen. Få den op ved siden af, eller fjern den.

Alt held og lykke med webshoppen! Smile 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 36
Fra  GreenCreative Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Jeg synes du kan være godt tilfreds med din webshop. Jeg tror den passer godt til målgruppen :)

En lille ting der genere mit øje er din indkøbskurv oppe til højre. Den har dens helt egen dimension - så den aligner hverken med menubaren eller dit "brug for hjælp" modul - jeg ville lave det samme bredde som "brug for hjælp" modulet.

Og så tror jeg, at jeg ville tage "kontakt" og enten placere den i menubaren, eller i footeren - og "Institutionssalg" ville jeg flytte ned i footeren også.

Til sidst synes jeg du skal prøve at ændre nyhedsbrevs modulet. Jeg synes du skal fokusere på hvilken værdi du giver kunden gennem disse nyhedsbreve - det kunne være at du skrev ud når nye spil kom på markedet og igen når du havde dem på lager - jeg er ikke helt fan af at du udlover fede præmier, som du ikke har lyst til at nævne hvad er - jeg tror folk er trætte af "signup og vind", der er for mange af dem. Hvis du giver dine kunder reel værdi i dit nyhedsbrev, så tror jeg du vil få større succes med det :)

Held og lykke!

Nysgerrig på 3D print? - Kig forbi GreenCreative

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Jeg synes din shop er fed og har ikke noget jeg synes ikke virker eller noget der ville tiltrække mig mere?

Sortimentet kan altid blive bredere, men det kommer jo nok når du kommer længere i projektet.

Og så har du Abelone, endda på lager, så bliver det ikke bedre hos mig :-)

Held og lykke med shoppen
/Brian 

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan rigtig godt lide din shop. Den sender "good vibes" så snart man kommer derind :) Men jeg synes det er lidt synd, at når man lægger en vare i kurv, så bliver man automatisk sendt til kurv, hvor man så ser en stor grøn knap med "til kassen", men kun en almindelig umarkeret tekst som siger "Shop videre" og er lidt svær at finde.

Jeg er sikker på, at du ønsker at dine kunder skal købe mere end én vare, og det synes jeg du skal gøre meget mere synligt. Fx. placere en "Shop videre" knap ovenover "Til kassen"-knappen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emil. Det er en rigtig flot webshop, du har sat op. Tillykke med den. Der er mange gode detaljer. Jeg er nu også enig med noget af det, de andre skriver, bl.a. om aligment.

Jeg har lavet en feedback video med forslag og kommentarer, som du kan se her:

">Feedback på spilmedsmil.dk

Håber, du kan bruge det til noget. Videoen slettes, hvis du ønsker det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil. 

Du kan godt være ret tilfreds med din shop! 

Jeg har bemærket et par ting, og her er mine kommentarer:

Vælg en anden typografi til din logotype.

"Brug for Hjælp?..."-boksen på checkout, der burde du vælge en mere læsevenlig typografi.

Under et produkter har du følgende listet oven og under hinanden: Menu, Kort og Nyhedsbrev - Hvis muligt, så placer dem ved siden af hinanden, så din side ikke bliver så lang.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hej.

Du har en Top Menu og en venstre Side Menu ?. 800kr før man får fri fragt ?. Og har du overvejet en slider på forsiden ?.

Hej Michael.

Tak for kritik :)

Ja, jeg har både en Top Menu og venstre side menu. Det virker måske lidt åndssvagt nu. Men der kommer flere kategorier til indenfor meget kort tid. Disse kategorier kan ikke alle sammen være i topmenuen. Derfor.
800 kroner før fri fragt? - Ja du læste rigtigt. Jeg har desværre nogle voldsomt dyre priser hos Post Danmark. Så snart disse kommer lidt ned kan det være jeg kigger på den fri fragt grænse. Går ud fra det er det du hentyder til?

Jeg har ikke overvejet en slider på forsiden nej. Jeg må ærligt indrømme at jeg synes den forstyrrer mere end den vil gavne.
Men det kan være jeg skal køre en test på dette inden længe? Har du gode erfaringer med sliders?

Mange tak fordi du tog dig tid til at kigge på siden!

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Kragh:

Hej Emil.

Overordnet set synes jeg faktisk hjemmesiden er rigtig god. 

Har lige én enkelt rettelse:

Når man går ind på et produkt bliver præsentationen for bred, og menuen placerer sig under produkt præsentationen. Få den op ved siden af, eller fjern den.

Alt held og lykke med webshoppen! Smile 

Hej Simon.

Tak for dine kommentarer.

Der er faktisk en mening med galskaben. Men det kunne du naturligvis ikke vide. Der skulle gerne komme relaterede produkter udfor de 3 bokse under produktet. Ligesom du kan se på f.eks. denne side: http://spilmedsmil.dk/vendespil-dyreboern Jeg har bare ikke fået lavet relaterede vare til alle produkterne endnu. Men jeg får det rykkede op på min to do liste så det kan komme til at se godt ud :)

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)