Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop guldkorn. Hjælp.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 48
Fra  www.overdressed.dk Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

I lørdags gik jeg live med min drømmewebshop www.overdressed.dk ...rå luksus boheme indenfor tøj, sko og tilbehør til kvinder....men jeg mangler besøgende på sitet (og salg) samt likes på vores facebookside www.facebook.com/Overdressed.dk

OG NU TIL DET HELT STORE SPØRGSMÅL - WHAT TO DO? Jeg vil bare så gerne igang og har læst rigtig, rigtig mange af de indlæg der findes her og andre steder - hvad er DINE allerbedste råd for vitterligt at komme ud over stepperne?

Vil være dig SÅ taknemmelig for et par guldkorn eller mange!!!!!

TUSIND TUSIND TAK!!!!!

Kh

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej S. L.

Du har mulighed for at optimere din website så du får en bedre SEO styrke og dermed modtage gratis og relevante besøgende fra søgemaskiner. Mange søger efter nyheder her, så der kan være positive muligheder for dig.

Vedr. SEO og hjemmeside opbygning kan du læse meget mere på www.Opbygning.dk - Det er en website med online gratis tips til at opbygge og optimere hjemmesider. Du er altid velkommen til at få nogle fif med på vejen. Held og lykke med konceptet!

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 48
Fra  www.overdressed.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

tak for det - fin hjemmeside! Og SEO er bestemt noget vi skal have endnu mere fokus på.

Har du været inde og kigge på www.overdressed.dk i fht. andre forslag?

Dbh

S.L.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)