Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en webshop og vil du have gratis trafik til jul?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi er et dansk start-up, som har udviklet en ønskeliste. Det er mere end blot et website, hvor man kan lave en ønskeliste og dele den med familie og venner.

Det er en gratis funktion til butikker der ikke har en ønskeliste eller som blot har en gammeldags ønskeliste, som trænger til en opdatering. Desuden viser vi produkterne fra de butikker, der bruger vores ønskeliste plug-in på vores site. 

Se vores helt nye video, som giver et lille indblik i funktionen: 

Du kan se mere om vores ønskeliste på addwish.dk

Vores løsning er 100% gratis pt og der er ingen binding. Vi kommer til at tage penge på et senere tidspunkt for de køb vi skaffer til butikkerne via vores forslag til brugerne.

Det tager blot 10 minutter at indsætte i en butik. Tilmeld jer gratis på http://www.addwish.com/company/frontpage.html

Med venlig hilsen

Brian Petersen - addwish

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Fra  Secondo Moda Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

På Jeres hjemmeside henviser i til installation direkte fra ecommerce systemet. Jeg bruger dandomain, men ved dog ikke hvorfra jeg skal starte installationen. Kan du hjælpe med det? 

Jeg skal vælge om jeg vil have jeres logo med rød el. hvid baggrund. Der vises et eksempel, hvor det virker som om at logoet er forholdsvist stort og centralt placeret. Kan jeg undlade at have Jeres logo på min shop udover på de enkelte produktsider?

På forhånd tak

Mvh

Liv

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Smart idé.

Men jeg ville være bange for, at bruge det på min webshop. Når man klikker på den får man en box frem, hvorpå man skal oprette sig. Det kan afskrække nogen.

Man ved ikke rigtig hvad det er når man ser den som besøgende.
Klikker man på betingelserne dukker der en anden skærm frem. 

Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Liv Christensen:

Hej Brian

På Jeres hjemmeside henviser i til installation direkte fra ecommerce systemet. Jeg bruger dandomain, men ved dog ikke hvorfra jeg skal starte installationen. Kan du hjælpe med det? 

Jeg skal vælge om jeg vil have jeres logo med rød el. hvid baggrund. Der vises et eksempel, hvor det virker som om at logoet er forholdsvist stort og centralt placeret. Kan jeg undlade at have Jeres logo på min shop udover på de enkelte produktsider?

På forhånd tak

Mvh

Liv

Hej Liv,

Vi har faktisk haft fat i DanDomain i dag. De er ved at skrive en guide til hvordan man indsætter det i en DanDomain shop. Den burde snart være klar.

Omkring udseende af selve funktionen, så kan du se den hos www.lirumlarumleg.dk - De har den "røde" version af ønskelisten. Vi har brugt lang tid med usability experter og webshops til at udvikle funktionen og den viser gode resultater.

Send mig evt. en PB med dit nummer, så kan jeg ringe til dig i morgen og gennemgå de muligheder der for visning osv

Med venlig hilsen

Brian

Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Design4u:

Smart idé.

Men jeg ville være bange for, at bruge det på min webshop. Når man klikker på den får man en box frem, hvorpå man skal oprette sig. Det kan afskrække nogen.

Man ved ikke rigtig hvad det er når man ser den som besøgende.
Klikker man på betingelserne dukker der en anden skærm frem. 

Hej Design4u,

Tak for din tilbagemelding på vores service. Jeg giver dig ret i dine input. Vi har igennem de sidste 3 år løbende arbejdet på vores service. På baggrund af de 3 års erfaring, input fra butikker samt usability experter så er vi kommet frem med den nuværende løsning.
Det er meget bevidst at løsningen er nedtonet og ikke oser af addwish, men flere af vores butikker har efterspurgt mere synlighed om addwish og hvad det går ud på, så det kommer i næste uge.

Du har ret i at det ikke er alle der tilmelder sig - hvilket også er tilfælde for de ønskelister butikkerne har i dag. Men vi har en højere konvertering end de almindelige ønskelister og dertil kommer hele vores løsning, hvor vi viser produkterne som forslag på vores side.

Vores core business er ønskelister. Vi er 12 mand som arbejder benhårdt for at lave den bedste ønskeliste for webshops. Normalt udvikler en ønskeliste sig ikke, men ved at bruge addwish, så får man en ønskeliste der konstant bliver opdateret.

Med venlig hilsen

Brian Petersen - addwish

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)