Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har vi misset nogle basale SEO tiltag, eller er konkurrencen bare meget stor ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er,

Vores musiksøgemaskine www.airplaymusic.dk drømmer om at få del i den gigantiske søgetrafik der er på div. musik relaterede søgeord.

Vi har i udviklingen af sitet søgt at lave de basale SEO-tiltag, men vi er ikke SEO-eksperter og har også begrænsede ressourcer i f.h.t. eks. at skrive artikler, indlæg på blogs etc.

Mit "simple" spørgsmål er derfor om vi har misset noget og/eller om I ser nogle åbenlyse idéer ?

Pft

Vh Airplay  

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

du har en del at gøre med linkbuilding før du når så langt

og lige nu kan jeg se du har en del sitewide links dem bør du slippe af med

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

I har en kæmpe engine bagved, men Google er all about tekst... tekst og links...

Som jeg ser det, er der ingen vej udenom tekster... Enten i form af blogindlæg hos fx musik bloggere. Mere tekst på selve siden og i den dur. Jeg har selv problemet med en del af mine sider - Jeg sidder og koder og nørkler, men når det sidste skal på plads, som fx tekster, og link building, så går jeg kold. Det er ikke noget jeg anser som værende sjovt... Der er desværre bare ingen vej uden om... Med mindre man betaler sig fra det. 

Den bedste måde i ville kunne gøre det på, var/er at henvende jer til musik bloggere, og fortælle dem om jeres fede tjeneste, og få dem til at skrive om den. Eventuelt lave nogle banner reklamer, og få dem lagt på nogle af de store sider. Henvende jer til musikere, få dem til at fortælle folk om det... Mulighederne er mange :)

Det er bare ikke alle der er lige så sjove :)

 

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Airplay

Jeg er enig med Jonas i, at det vil være godt med mere indhold på Jeres site, men jeg synes der glemmes en essentiel detalje. 

Jeres sidetitler er for lange og lader ikke til at være 100 % optimeret. I hvert fald ikke alle sammen. Det får mig til at spørge, om I har lavet en søgeordsanalyse, der bør være fundamentet for hele arbejdet?

Det er i hvert fald afgørende, så I ikke optimerer på de forkerte søgefraser. Links er en stor del af seo, men den interne optimering skal være på plads. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Freewebsite,

Tak for input.

Du siger at vores page titles er for lange. Jeg går udfra du henviser til vores album- og sang sider hvor eks. album-titler jo kan være lange, men det er jo så også det vigtige keyword som så også står først. Det er vel ikke noget problem i sig selv at page title er mere end 70 tegn, men tegn herudover har bare ingen SEO-værdi. Eller måske misser jeg netop noget her ?

Vh Airplay  

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1135
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej "Lurks...",

Det lyder som et fantastisk godt råd. Det vil jeg bestemt prøve.

Tusind tak

Vh Ulrik

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting jeg har valgt at gøre netop for at fremme siden, og få af få af vide hvad der var galt med på siden, med for lange tekster eller forkorte tekster, eller sider jeg havde glemt tekster på, og andre fejl man laver i farten.

Så prøvede jeg denne service gratis i en måned, i starten skal programmet have lov at arbejde på siden en uges tid, efter man har sat Moz op, derefter kommer den en mail med en rapport, med fejl og mangler, derud over skal man log in på deres side der kan man analyse af mange andre ting der er galt, man så retter, der køres så nye analyser af siden i hele den gratis måned.

Jeg endte med en side der var bedre optimerer efter den gratis måned end før.

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Tak for gode input.

Vi vil rigtig gerne i kontakt med kunstnerne, bloggere etc. og musikindustrien. Problemet er bare at det er meget vanskeligt at få kontakt - ingen svarer på mails, beskeder via deres facebook sider...

Vh Airplay    

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input.

Der findes flere af den slags værktøjer så jeg vil lige screen markedet og tage den derfra...

Vh Airplay   

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)