Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vinduespudser

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :).

jeg har tænkt på at starte vinduespudser firma inkl. trappevask. har undersøgt priserne. mine spørgsmål er så: kan man tjene nok penge til at ku leve af det? hvordan får man kunderne? da der jo er rigtig mange af sådanne firmaer. kan man bruge sin private bil? kan man trække noget af benzinen fra ?

vil selvfølgelig starte enkeltmandsfirma. men der skal jo alligevel pudses nogen vinduer for at ku holde en normal løn hjemme. :) på forhånd tak.

Fra Kirke Såby
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Indblich. Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

- Det korte svar er at det burde du godt kunne leve af, men det kommer selvfølgelig an på dine forventninger til løn samt antal kunder og pris.

Hvordan er din pris sammensætning? altså er det pr time eller en pris pr vindue. 

Hvor mange kunder kun du nå på en dag? til at starte med skal du måske regne med hvor mange du minimum skal have om dagen.

- Du kan godt bruge din private bil. Hvis du gør det skal du huske at lave et kørselsregnskab, det kan eventuelt gøres via en app på telefonen se her http://www.amino.dk/forums/t/187296.aspx.

mvh

Jesper

Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak. jamen jeg har tænkt på 90 -100 kr. for 7 - 10 vinduer også stiger prisen lidt efter hvor mange vinduer der er. hvis vi nu siger 100 kr også hvis jeg får 15 på en dag. så er det ikke så meget på en måned. der skal jo os betales benzin osv. men problemet er så bare at få kunderne til en når der er så meget konkurrence :)

Fra Choszczno, Polen
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Flid i Tide ApS Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene!

Jeg har en ren energi-bombe til at hjælpe mig. Hun har godt kendskab til branchen indenfra. Send mig en e-mail ,så kan du få et kontakt nummer til hende ad den vej. Jeg spørger hende lige inden om hun er interesseret i at lære fra sig... 

Hvis du har mod på det, kunne vi også indgå et samarbejde.

Fra Kirke Såby
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Indblich. Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det de tal du nævner i indlægget vil du omsætte for lidt over 30.00 om måneden ved en forenkelt udregning ((pris X kunder) x dage i måneden).

Så ved jeg selvfølgelig ikke hvor store omkostninger du regner med til benzin, markedsføring og ikke mindst til rengøringsartikler. Jeg kan godt lave et excel ark til dig hvor du kan lege lidt med pris, antal kunder og omkostninger, ikke noget fancy men det kan måske give dig et overblik. Bare send din mail :)

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor i landet holder du til?
Jeg har en del kontakter inden for rengøring/vinduespudser, så kan måske hjælpe dig med at få lidt arbejde
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jo tak :). gør du det gratis?

Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Aalborg. :) har ikke startet det endnu. vil gerne vide lidt mere om tingene.

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Holder til på Sjælland :-( der er penge at tjene som vinduespudser ingen tvivl om det, vil dog anbefale dig at forsøge at så mange erhvervskunder som muligt og afhængig af deres størrelse og evt kikke på et hedvandsanlæg
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for info ;). hvad er hedvandsanlæg? hehe.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)