Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop søges!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!
Jeg søger proff. Hjælp til at lave en webshop.
Den skal laves i et godt program, som er nemt at arbejde med, med flot grafik, ligge godt på Google, tilgang til facebook mm. En webshop hvor der er mulighed for ændring at layout og redigeringer, uden man skal være ekspert På området! Nem og brugervenlig for kunden og noget som skiller sig ud!
Hvem er dygtig og kan hjælpe mig?
Ang. Budgettet, skal den laves for mindst muligt!

Mvh. Soldk!

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Soldk,

Hvad er dit budget til opgaven ?
Når du skriver at den skal laves for mindst muligt tyder det på budgettet ikke er stort. Det vil bl.a betyde at du nok ikke skal forvente alle de krav du har skrevet.

Så for at lette tilgangen og bud på opgaven, så burde du enten være mere specifik eller også oprette en annonce på amino freelancer.
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Soldk,

Angående din webshop, så kan du sagtens få lavet en billig webshop i et enkelt system som eksempelvis Shopify, her er det også muligt enkelt at ændre i de forskellige farver og lignende, så snart den er sat op og oversat til Dansk. Hertil skal du også have noget søge optimering, hvilket i sig selv ikke er billigt, så alt i alt skal du altså have 2 produkter.

Du kan godt være heldig at finde en som tilbyder en billig pakke, men jeg ville nok koncentrere mig om et produkt af gangen, eksempelvis shoppen, også søge optimering hvis du altså ikke vil punge ud fra start.

Hvis du er interesseret i en webshop kan du kontakte mig over privat besked, men jeg kan desværre ikke hjælpe dig med at ligge højt på Google.

Fra Brovst
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 64
Fra  HTD-Information ApS Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

soldk:
Den skal laves i et godt program, som er nemt at arbejde med, med flot grafik, ligge godt på Google, tilgang til facebook mm. En webshop hvor der er mulighed for ændring at layout og redigeringer, uden man skal være ekspert På området! Nem og brugervenlig for kunden og noget som skiller sig ud!
Hvem er dygtig og kan hjælpe mig?
Ang. Budgettet, skal den laves for mindst muligt!

Jeg kunne forstille mig at der også skal være evighedsgaranti plus minus et par måneder?

Ja hvem ønsker sig ikke den? Og så ikke koste noget, men ingen kan lave den.

Ja ja.

I ønskes alle en god dag.

Tage

Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ville gerne lave en webshop med salg af bolig/interiør! Men den skal kunne opfylde alle de krav der stilles i dag. Nem adgang til indkøbskurv, facebook side, mobil og taplet brugervenlig. Men og overskuelig for kunden. Nem at betjene mht. Ændringer, billeder, Info mm. Flot design og kreative forslag til logo mm.
Håber der er nogle der kan hjælpe?
Mvh. Soldk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tage Danielsen:

Jeg kunne forstille mig at der også skal være evighedsgaranti plus minus et par måneder?

Ja hvem ønsker sig ikke den? Og så ikke koste noget, men ingen kan lave den.

Ja ja.

I ønskes alle en god dag.

Tage

YesStarStarStarStarStar

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej soldk

Du virker til at have rimelig styr på hvilke elementer der kræves for at få succes med en webshop. Men når du samtidig skriver at det skal laves for "mindst muligt", så begynder alarmklokkerne at ringe!

For hvis "mindst muligt" betyder at du kun har et meget lille budget at gøre godt med, så er det det samme som hvis du havde efterspurgt en spritny Ferrari, men kun kunne betale 1000,- for den.

Sagt med andre ord: Hvis budgettet er stramt, må du gå på kompromis med din kravspecifikation, og ellers være forberedt på at slippe det det koster.

Som jeg også har foreslået i andre tråde hvor folk gerne vil i gang med en webshop, men ikke selv er programmører, eller har et kæmpe budget: Start ud med en hosted webshop som fx DanDomain eller Scannet. Ja, det koster et fast månedligt abonnement, men til gengæld får du en hæderlig webshop som fungerer mere eller mindre out-of-the-box. Der er altid et supportnummer at ringe til hvis noget driller, og hvis projektet falder til jorden, er de økonomiske skader begrænset.

Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Det lyder godt med kundeservice og at den ikke kræver meget arbejde og nem at gå til. Jeg ønsker at ikke en meget billig side, som ikke kan udvikles med tiden, hvis webben udvides! Men jeg har heller ikke en bondegård at pantsætte ;)
Jeg ønsker et rigtig godt tilbud!
I kunne jo sende mig en pm, med jeres tilbud?
Sådan kunne jeg få et bedre overblik over hvad jeg ville køre med af udbyder, program mm.
Når man er ny i dette fag, er alt begyndelse altid lidt svært, men vi kan vel finde en løsning sammen? Det er jo derfor der er dette netværk med en masse professionelle mennesker ;)
Mvh. Soldk!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)