Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vilen nogen vurdere mit salgsbrev til en lille lokal webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

1072.Lokalt Kortet brev.docx

Som overskriften lyder er jeg ved at opstarte en lille lokal webshop, som dog ikke kan lade sig gøre, hvis ikke jeg får de lokale virksomheder med på min ide. Kan jeg lokke jer til at læse mit brev og give en mening :)

Jeg har overvejet at bruge en mere "håndskreven" tekst type og så printer jeg på genbrugspapir og måske med en rødt gammeldags sejl på.

2626.Lokalt Kortet brev.docx 

 

Rigtig god weekend.

 

Mvh

Charlotte :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Oxe & Co Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Det, du gerne må vide ... og som du kan bruge som ægte markedsføring er, at vi idag VED, at danskerne kun indløser runde 60% af de gavekort, der udstedes. Der er altså  store penge i at udstede gavekort for dækningsbidraget er meget højere end blot varesalg minus varekøb.

Jeg skal nok lige få kigget på dit brev, som jeg måske blot ville gi' et lille snif.

Det væsentlige er her, at du får størst respons ved at trave gaderne tynde. Gå ind i butikkerne i dit lokale nærområde og sig godaw' ... Det betyder meget for kunderne at møde giraffen, så ud og besøg dem. Det virker ...

Jeg kommer retur til dig ...

Mvh

Henrik Oxe - 2218 1220

Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar, det var pænt af dig.

Super fif det med at det kun er ca. 60 % der indløser deres kort, mener du så her at jeg bør skavle de penge ind og ikke butikken? :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Oxe & Co Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Charlotte

Nej, her skal du være konsekvent og holde dig til dine 5 % (som jeg iøvrigt håber for dig, hviler på et sundt kalkuleret grundlag).

Jeg har trimmet dit salgsbrev og vendt nogen af tingene på hovedet.

Det vigtigste for dig i sådan en opgave er at holde fokus ... Jeg har puttet alt det, du kan tilbyde om på side 2 og så har jeg rettet fokus mod gavekortet på side 1. Håber du kan bruge det. De første par linjer skal fastholde nysgerrigheden hos læseren.

Ellers må du lige ringe - 2218 1220

2022.1072.Lokalt Kortet brev.docx

Held og lykke ... det er mine bedste råd

Oxe & Co - Henrik Oxe

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Et råd herfra er at gå i gang med webshoppen med det samme. Så har du noget at fremvise til kunderne. Og så kan du få en mail adresse der ser professionel ud. Den du har nu dur ikke.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kan ikke være mere enig om det med mailen.

Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

TUSIND TAK for hjælpen Henrik, hvor er det dejligt at folk er så gavmilde til at hjælpe. Dit brev sidder lige i øjet, laver kun meget små ændringer.

Udover de sølle 5 % i fortjeneste, er det meningen at jeg skal tjene på forsendelsesomkostningerne.

Rigtig god aften.

Hilsner

Charlotte

Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Og forresten fed side du har Henrik, lige det jeg søgte og jeg har hermed tilmeldt mig det første kursus :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)