Vi har startet et firma koncept op www.værkstedskontrol.dk Som i forhåbentligt er enige med mig i, at fremtiden er internettet, og måden man fremstår på online, er vigtigt for sin forretning. Vi mener at det er vigtigt at et værksted eller en bil forhandler, er at finde på nettet, og at kunder kan se andre kunders oplevelser her. Der er mange steder på nettet hvor man kan bedømme firmaer, vi har bare samlet hele Autobranchen på et sted for at gøre det overskueligt. Her kommer problemet så : det er virkeligt svært at overbevise dem om, at de skal købe vores produkt. Vi mener at for under 1500kr for et helt år, der får man fri banner reklamer på hele vores site, fri antal bedømmelser mulighed for at kommenterer på en bedømmelse dele på facebook osv. Man kan også vælge at blive Godkendt værksted hvor man fysiks bliver godkendt efter nogle krav vi har sat, samt får uanmeldt kontrol og flot skilte pakke til sit firma med at man er blevet godkendt og dermed lever og til nogle rimelige krav. Dette skaber tryghed for kunderne. Nogle forslag hvordan vi kan sælge det bedst, evt. et argument vi kan bruge for at overbevise dem om vigtigheden af at være på vores side ? På forhånd tak. Mikkel. |
Se evt: