Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er svært at sælge

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har startet et firma koncept op www.værkstedskontrol.dk

Som i forhåbentligt er enige med mig i, at fremtiden er internettet, og måden man fremstår på online, er vigtigt for sin forretning.

Vi mener at det er vigtigt at et værksted eller en bil forhandler, er at finde på nettet, og at kunder kan se andre kunders oplevelser her.

Der er mange steder på nettet hvor man kan bedømme firmaer, vi har bare samlet hele Autobranchen på et sted for at gøre det overskueligt.

Her kommer problemet så : det er virkeligt svært at overbevise dem om, at de skal købe vores produkt. Vi mener at for under 1500kr for et helt år, der får man fri banner reklamer på hele vores site, fri antal bedømmelser mulighed for at kommenterer på en bedømmelse dele på facebook osv.

Man kan også vælge at blive Godkendt værksted hvor man fysiks bliver godkendt efter nogle krav vi har sat, samt får uanmeldt kontrol og flot skilte pakke til sit firma med at man er blevet godkendt og dermed lever og til nogle rimelige krav. Dette skaber tryghed for kunderne.

Nogle forslag hvordan vi kan sælge det bedst, evt. et argument vi kan bruge for at overbevise dem om vigtigheden af at være på vores side ?

På forhånd tak.

Mikkel.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Se evt:

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Som med alt andet er nye ting svært at få frem når folk skal betale ! men hvis i nu lavede forskellige løsninger hvor en er gratis tror jeg flere ville hoppe med:) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja hvis i kunne vise dem hvor mange besøgende i har hver måned? Eller det er måske ikke så mange? Så kunne det måske ligge i det.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

forskellige løsninger hvor en er gratis

Øhhh har de da ikke det her?

Gratis

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo vi har en gratis pakke.

Ikke flere der har et godt råd ?

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes du undlod at svare på det med besøgstalet hver måned?
For det spiller vel en hel del ind hvis folk skal smide Penge til/ ved jer?
Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå det var nu ikke bevist jeg undlod at svarer, men kender ikke det præcise besøgstal men det er selvfølgeligt ikke særligt højt endnu 80-300 besøg pr dag, lidt afhængig hvad kampagner vi kører.

Men konceptet er nu heller ikke kun at de skal få kunder fra vores side, men at siden kan bruges som et referance værktøj hvor man opfordrer sine kunder til at bedømme sig, og henviser til sine bedømmelser for at vise nye kunder hvad andre mener om butikken.

Giver det mening eller ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Oxe & Co Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel

Det er altid skønt med gode initiativer og jeg forstår godt dine drømme.

Uden at skulle spille fandens advokat, så skal du træde 2 skridt tilbage og således ikke alene kigge på, at du har konkurrenter, men alene for forbrugernes adfærd. Ethvert værksted kan med trustpilot abonnement til 400,- kr. pr. måned (hvis man skubber dem lidt på prisen :-)) sikrer sig en profil, de kan prale med.

De 2 udfordringer, jeg personligt synes du sidder med, er:

- forbrugernes der ønsker at anmelde uden at blive opfordret vil - p.g.a. Trustpilots navn - skrive en anmeldelse her

- værkstedet kan for måske 1.000,- kr. mindre pr. måned end det, du tilbyder, markedsføre en relativ anerkendt kvalitetskontrol afstemt med borgerne.

Hvis du skal gøre en forskel, skal du lige netop fremhæve de pointer, der gør netop jeres portal til at fremstå unik. Hvad vinder værkstedet helt præcist ved at tegne en aftale med dig ?

Hvad ved du om resultaterne, omsætningsmæssigt, for og hos de værksteder, der har en eller anden form for værkstedskontrol. Det er formodentligt noget af det, der initierer de fleste af os: What's in it for me?

Jeg har ikksat mig 100% ind i værkstedskontrol.dk men en af mine udfordringer til dig, kunne være, at dit navn ikke lægger op til international anvendelse. Det ville jeg tænke over.

Jeg har selv lige solgt min internetforretning, hvor jeg handlede med dæk og fælge .. og jeg var glad for trustpilot.

Det fremmer jo ikke just min egen forretning ast melde sådan ud til dig som jeg gør her, men af hjertet er der såmænd også kun en af sætningerne blandt ovenstående, du skal bide mærke i:

Hvis du vil noget på det marked, skal du gøre dig unik, fremhæve det særlige ved at abonnere hos dig og du skal visualisere det udbytte kunderne får ud af aftalen med dig ... nå det blev så alligevel til lidt mere end blot een sætning.... Smile

Jeg hjælper gerne yderligere, men synes jeg vi skal tage den over telefonen - Henrik - 2218 1220

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men synes nu også at jeres side skulle ranke højt på diverse søgeord i forhold til autoværksted. Så i netop også kan bruges til at skaffe de enkelte værksteder flere kunder. Så vil de måske kunne se ide i det. Og i sært hvis i kan vise at i har rigtig mange besøgende pr. måned. Og rigtig mange fra deres område f.eks.

Du siger du ikke ved hvor mange besøgende i har?

I bruger måske ikke google analytics

Hvis ikke ville det klart være en fordel at komme igang med at bruge det.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)