Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man en praktikant?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminos

Så har jeg brug for en praktikant i et halvt år ideelt fra CBS, ITU eller lignende til at hjælpe mig med mine daglige SEO tjanser. Men hvordan får man en praktikant? Hvad er de juridiske/lærings krav specielt i forhold til den uddannelse han/hun er i gang med? Er der nogle gode steder, at læse og henvende sig om disse problematikker? Jeg har en enkeltmandsvirksomhed gør det sagen mere eller mindre kompliceret!

Jeg må indrømme jeg er lidt blank på procedurerne, og derfor er spørgsmålene også lidt fjumrende, da jeg endnu ikke ved hvordan de praktisk skal stilles!

Håber I vil hjælpe jer med jeres egen erfaring eller viden på området?

Mvh

Laust

Partner - KH-Online.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Fedt takker ... der er da helt sikker noget jeg lige kan bruge til at brygge på et praktikant forløb.

Mvh

Laust

Partner - KH-Online.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laust,

Det er lidt svært at finde en praktikant fra CBS, hvis det drejser sig om ulønnet praktik, fordi for langt flest af dem er praktik ophold ikke en obligatorisk del af deres uddannelse, samtidigt har de mange andre muligheder.

Jeg vil også gerne have en studerende fra ITU til at lave website /SEO, osv. for min lille virksomhed. Hvis du har fundet ud af, hvordan man skal gøre det, måske kan du dele din erfaring? 

Mvh, Anne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)