Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop - www.secondhand-festtoej.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Fra  secondhand festtøj fra de3lise Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Min partner og jeg har knoklet i 1½ år, for at komme hertil med vores webshop. Vores produkt er secondhand classic, casual og galla festtoej, accesories, sko, tasker, bælter, tørklæder, smukker.

Vores kunder er kvinder som er til at skifte dele af garderoben forholdsvis  jævnligt og som vil skåne miljøet ved at købe secondhand. Aldersgruppe er 35 - 55 år.

Konceptet er, at man indleverer tøj til shoppen, får tilgodehavende på 25 % af værdien som man kan købe for i shoppen. I opstarten har vi måttet købe en masse genbrugstøj for at komme igang, men nu skulle den gerne køre alene på indleveringer af tøj.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at få noget feed back på vores webshop   www.secondhand-festtoej.dk

Mange hilsner

de3lise

Else

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Else


Rigtig god idé I er kommet på! Festtøj er jo typisk noget man køber i dyre domme, men kun har på meget få gange, så det er jo helt oplagt at lave en "byttebørs" for den slags tøj.

I forhold til jeres webshop, så må jeg være ærlig at sige at der er lang vej igen!
Først og fremmest virker designet meget "hjemmegjort" og farverne er grå og kedelige. Logoet er pixeleret og næsten ulæseligt, og strukturen i shoppen minder mest af alt om hvordan webshops så ud for 10 år siden.

Jeg ved det er hårde ord, men jeg synes ikke der er nogen grund til at pakke det ind. Især fordi jeg oprigtig tror på at I kunne få stor succes med konceptet, hvis I fik en bedre webshop.

Pøj, pøj med projektet.

Fra Køge
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Fra  secondhand festtøj fra de3lise Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias. Mange tak for din feed back, det er dejligt, at du er ærlig, og du har nok ret i dine kommentarer. Sjovt nok så får vi faktisk en del ros for vores shop fra kunder som vi IKKE kender, noget med overskuelighed og enkelthed. Måske betyder det også noget, at vores kunder som sagt er fra 35 - 55 år, (altså ikke helt unge) så de kan måske leve med, at shoppen ser gammeldags ud.

Det svære ved at have en shop med secondhand produkter er, at der kun er en vare af hver slags. Dvs. vi skal økonomisere meget med vores tid, når vi fotografere, beskriver og uploader produkter på shoppen, hvis vi skal have en chance for at tjene vores tid hjem på sigt.

Det er Dan Domains webshop vi arbejder i, og vi har ikke prøvet andet. Vi har dog ind imellem været trætte af de muligheder, eller måske mangel på muligheder, som webshoppen giver os, .... men selvfølgelig er det også fordi, vi bestemt ikke har vores spidskompetencer på dette område, vi kan noget med at skaffe tøj... etc.  MEN vi vil bare helst have en webshop, fremfor en fysisk butik. Kommentarer er så velkomne. Tak Mathias

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke selv arbejdet med DanDomains webshop, men ved da at man sagtens kan lave lækre webshops på platformen.

Tjek fx Cyclop & Co's cases for inspiration: http://www.cyclopco.dk/cases/
Det er et webbureau som lever af at opsætte DanDomain-shops.

Men det er absolut ikke fordi jeg mener at I skal gøre jeres shop mindre overskuelig eller enkel - og det er jo super hvis dem i jeres primære målgruppe har et andet og mere positivt syn på jeres shop end mig :) Jeg tror bare I ville kunne få ENDNU flere glade kunder hvis I fik shinet jeres nuværende design lidt op.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting som generer mig rigtig meget ved siden er, at 'boksen' ikke er centreret.

På min skærm er der 546 px i venstre side, og 410 px i højre side.
Det gjorde ærligt talt, at jeg ikke gad trykke videre (også selvom jeg ikke er målgruppen).

Men fin idé, og jeg ønsker jer al held og lykke.

Fra Køge
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Fra  secondhand festtøj fra de3lise Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

tak for din feed back.

Ja, det generer også mig, at boksen ikke udfylder hele skærmen. Jeg har ikke koncentreret mig om det, men vil tage det op med DanDomain og håber vi på en eller anden måde kan ændre det, for det ser ikke tjekket ud.

Hilsner Else

Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Fra  *Keeps* Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil starte med at sige det er rart at jeres side er meget enkel og overskuelig når det er ene af forskellige stykker tøj.

MEN helt sikkert skal i genoverveje jeres mørke farver, design og lave et logo man kan læse eller skrive jeres hjemmeside i banneret så man ikke glemmer hvor man endelig er henne. Man kan nogle gange være heldig at få ny begynder som grafisk designer eller noget lign til at lave det for en :)

Hold fast i at jeres billeder skal være så ens som muligt.

Super ide ellers :) 

Fra Køge
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Fra  secondhand festtøj fra de3lise Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laura.

Mange tak for din feed back, som jeg er meget glad for. Det er rigtig gode tips du giver mig.

Nu skal jeg hurtigst muligt ha gjort noget ved de mørke farver, som der er på vores webshop lige nu.

og du har ret, det er vigtigt, at vores LOGO kan læses, og jeg har ikke tænkt på det, med at man i banneret skal kunne se hvilket website man er på, jeg tror det er det du mener ikke ?

 

Mange hilsner og pøj pøj til dig :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)