Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pletfri-rengoring.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vil gerne høre jeres mening om vores hjemme sidde,

kigge i indholdet  udsendet, designet og komme med en feedback om evt. mangler og hvad vi kan gøre bedre.

 

På forhånd Tak

 

Pletfri-rengoring.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes designet overordnet er lækkert og enkelt.

Umiddelbart har jeg kun tre ting, som jeg jeg vil kommentere:

1) Hvad gør teksten om ynglefugle for siden og formidling til kunden?

2) På undersiderne ville jeg nok foretrække at det kun var overskrifterne der var i den grønne farve, og at selve teksterne var i en mørkere farve (fx. den grå der bruges som baggrund i boksen ude i højresiden). Det er lidt anstregende at læse den lyse grønne, på en hvid baggrund.

3) Jeg klikker forgæves på logoet og teksten øverst, i håb om at blive sendt til forsiden igen. Nu er det jo ikke fordi der er noget information at hente der som sådan, men jeg er nok bare vant til at der er et link tilbage til forsiden, uanset hvad den indeholder :-)

soelver.dk - freelance illustrator 

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint, og flot website. Det er klart at i har betalt hvad der skal til for at virke professionelle.

Jeg har to problemer.

For det første, tog det mig indtil jeg klikkede på jeres 'Profil' at se hvad virksomheden overhovdet lavede. Navnet giver sig selv, men når hjemmesiden starter med billeder af lime-frugter, trekløvere, og computere er det svært at se. Derudover giver logo'et og taglinen 'for et renere miljø', indtrykket af at vi har at gøre med en miljø side.

Mit andet problem er at jeg kan SLET IKKE se hvad quotes som den her har at gøre med rengøring..


Side 1 ud af 1 (3 indlæg)