Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min hjemmeside:)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Tak fordi du gider at bruge din tid på at, hjælpe mig til at gøre min hjemmeside bedre ..

Hvad er godt ved min hjemmeside
Hvad er dårligt ved min hjemmeside


Min hjemmeside - www.tilbudsvognen.dk


Hilsen Dennis
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Bestillingsformen, når man vil indhente et tilbud burde være integreret på siden, og ikke sende én over på en blank side med nogle bokse. :-)

.. Ellers en ganske fin side. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

I stedet for "Velkommen til Tilbudsvognen" kan du skrive "Tilbudsvognen finder de bedste tilbud til dig"

eller noget i den stil.

Da jeg kom ind på siden, fik jeg ikke en spontan forståelse af, hvad siden handler om. Jeg sidder med en bærbar med en begrænset opløsning, og det betyder, at jeg kun ser overdelen ned til "Kan du ikke finde det billigste sted...". Derfor savner jeg noget, der med det samme fortæller, hvad siden handler om.

Footeren er noget bar. Giv oplysninger om dig: Navn, adresse, tlf, CVR og evt. email.

Det forvirrer med indkøbsvognen som logo. Man/folk/jeg kommer til at misforstå og tro, det er en webshop. Det er ikke tilfældet.

Få læst korrektur af en ekstern person. Der er en del smuttere her og der. Giv en flaske vin til en søster, tante, mor, andet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fuldstændig enig, men Poul Madsen. 

Da jeg åbnede siden, sad jeg også lidt forvirret og kiggede rundt for at finde ud af præcis hvad du har af tilbud og inden for hvad. Jeg synes det er forvirrende at du har tilbud inden for tandplejning, også på din forside har du en iphone som er skilt ad, så var min opfattelses at du tilbød rep. af iphone. 

Jeg synes du skal skrive CVR-nummer på din hjemmeside og kontakt informationer skal være tydeligt. Da dette skaber en stor troværdighed hos dine kunder! 

Sørg for at introducer hvad det konkret er du udbyder og hvad man har med at gøre. 

forsat god dag :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør evt. skriften tydeligere på din forside. Det skulle gerne være noget af det første man ser. hvorimod blikfanget er på iphonen som er skilt af, også derefter på de andre billeder

Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen .. Nu har jeg lavet lidt om på min hjemmeside..

Hvad syndes i om den

Www.tilbudsvognen.dk
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes hjemmesiden fremstår bar pga. det minimalistiske logo i toppen og valget af baggrundsmønster.

Jeg synes også I skal slå mere på, hvem jeres samarbejdsparterne er, i stedet for at gemme det i et slideshow i bunden.

Jeg ville også fjernet teksten "WOWslider.com" fra jeres slideshow - antaget at I ikke bryder wowsliders copyright ved at gøre det.

Endelig synes jeg, at jeres billede af en håndværker med håndværksbælte er dårligt - find et billede, hvor der ikke er sneak-peek til håndværker lænd.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den ser god ud. Skal måske lige se igennem med fokus på SEO.. Men ellers synes jeg den er rigtig god.

Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal der være mere tekst ?? Eller ?
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

dennis90:
Hej alle sammen .. Nu har jeg lavet lidt om på min hjemmeside..

Hvad syndes i om den

Www.tilbudsvognen.dk

Få lavet billederne i Slider'en bedre kvalitet.

Lad vær at bruge en gratis slider, hvor der er reklamer på. Opgradér, eller find en anden.

Gør slides'ne klikbare. Du spørg om jeg har brug for en maler. Det har jeg måske, og trykker på billedet.. Men der sker intet?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)