Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil det være tilladt?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 11
Fra  Netbager Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at være træt af så mange har hemmeligt eller skjult nummer, så kom på en ide. Må man lave en hjemmeside lidt lige som krak.dk , bare hvor det indeholder telefonnumre som er hemmelige og ikke står på krak.dk . Tænker at brugerne selv skal lægge numrene op der er hemmelige og med hvem der ejer det. Må man bare det, altså at på nettet vise hvem der har et nummer der egentlig er hemmeligt.

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vil du finde ud af hvem der har hvilket nummer? Smile

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 11
Fra  Netbager Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis jeg kender nogle med hemmelignummer kunne jeg ligge det der ind. Det skal jo være brugerdrevet. Desuden ville man kunne ligge telefonnumre ind, som tilhøre telemarketing afdelinger og på den måde kunne se hvem der ringe. 

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

hehe,,

Tror ikke den er helt gennemtænkt den her ;)

Så vil du jo bare have en database, med en masse navne på folk der ringer med hemmeligt nummer, men du vil jo stadig ikke vide hvem det er der ringer. Du vil blot sætte en kæmpe liste af kontakter op, som også ringer med hemmeligt nummer :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nogle mennesker som faktisk har valgt udeladt nummer af en årsag - mig selv inklusive.

Hvorfor ikke respektere dette?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ideen er fin, hvis det var muligt. 

Jeg tror ikke det er et spørgsmål om at respektere jer som ringer med hemmeligt nummer, men derimod for at man har mulighed for at ringe tilbage til de personer som har haft ringet til en med et hemmeligt nummer. Derudover er det jo en god mulighed for os andre at vide om det er reklamebureauer som har kontaktet os.

Mvh. 

Patrik Bossen Asp 

tror dog ikke ideen er mulig da den ikke er helt gennemtænkt, og jeg er af samme opfattelse som Jacob Vestlev. 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld, men det giver jo ikke mening.. Hvis en person ringer til mig med hemmeligt nr, hvordan pokker skulle jeg så finde ud af hvem der ringer? Ved at gå ind på databasen? Nej vel! Fordi det hjælper mig jo ikke, jeg vil være nødt til at tage telefonen og dermed finder jeg ud af hvem der ringer.

Så hvad skal jeg bruge databasen til?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at skulle vide det, så gætter jeg på at han ikke mener hemmeligt nummer, som i hemmeligt nummer. Men som at når man slår nummeret op på krak.dk degulesider.dk og lignende, så findes det ikke. Altså man kan se nummeret på den der ringer, men ikke slå nummeret op og se hvem der står bag. Mon ikke det er sådan trådstarter mener? ellers giver det som i siger i hvert fald ingen mening. Altså eksempelvis taletidskort der ikke er tilknyttet et navn og adresse.

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske giver det lidt mening, alligevel?

Jeg synes ofte at et nummer er synligt, men at det ikke kan findes på De Gule Sider eller Krak etc. (Muligvis fordi nummeret tilhører en serie)

Så hvis en søgning på nettet viser,  at tlfnr. 12 34 56 78 tilhører "Supersælger af div. ting jeg ikke har brug for"...tror jeg ikke jeg - som privatperson - returnerer et mistet opkald. 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

HansPedersen:

Uden at skulle vide det, så gætter jeg på at han ikke mener hemmeligt nummer, som i hemmeligt nummer. Men som at når man slår nummeret op på krak.dk degulesider.dk og lignende, så findes det ikke. Altså man kan se nummeret på den der ringer, men ikke slå nummeret op og se hvem der står bag. 

Hvis det er tilfældet og du har sikkert ret, så synes jeg stadig ikke om ideen. Jeg har fx bedt om på krak.dk og dgs.dk, at få hemmeligt nr og så vil jeg da på ingen måde synes om at stå i en anden database. Hvis det drejer sig om virksomheder, så er det vel fint men vil tro at brugen er minimal. Men hvis man også vil gøre det med privatpersoner, så tror jeg man får en del på nakken som ikke vil ståi systemet.

Jeg kan dog fortælle til trådstarter, at der allerede findes et par apps som netop gør det du vil - bare meget smartere. Når nogen ringer fra et nr man ikke kender, så står der på ens mobil hvem det er - men det er kun virksomheder.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)