Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger studerende fra ITU eller DTU

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står i den situation, at jeg har en fantastisk idé (hvem har ikke det), som kræver et team. Gennem et entreprenørskabsnetværk har jeg fundet den første perfekte partner, hvor "de eneste" kompetencer, der nu mangler, er programmering og design. Det kan lyde som en kliché, men vi har faktisk rigtig meget at byde på. Jeg har tidligere betalt mig fra disse manglende kompetencer eller klaret mig med mine beskedne CSS og php-evner, men idéen er en smule omfattende og kræver et decideret team.

Sagen er den, at vi har planer om at besøge ITU og DTU, og jeg kunne godt tænke mig at høre, om det er fredagsbaren, man skal sigte efter, eller om der er et andet fora? Herudover om nogen kan be- eller afkræfte, at mange teknisk kyndige på disse institutioner rent faktisk går og savner personer med styr på opstart og drift af virksomhed?

Jeg takker på forhånd for svar :-)

Med venlig hilsen

Lasse 

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Fra København
Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

For lige at uddybe er BnP - "Beer n Programming" dvs. en gruppe studerende der mødes med dét formål... Der kan du helt sikkert finde dygtige personer..

Hvis du derimod savner folk med iværksætterdrømme skal du nok have fat i folk der tager kurset "virksomhedsstart" - http://www.entrepreneur.dk - Det er ikke alle der er designere og programmører, men der findes et par stykker

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen, Christian! :-)

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)