Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er træt af Amino.... Man skal betale for alt!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Pænt design, er du gået fuldtid?

Jeg sidder fuldtid som SEO Manager :-) - Jesper Riber har startet virksomheden... 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:
Så i stedet for at hade Amino, så had de brugere herinde, som udnytter de muligheder de har. Du kan evt skrive dem alle op på din hadeliste, og dermed undgå at hjælpe dem i fremtiden... 

Jeg elsker Amino, ingen triviel. Ingen grund til at vi begynder og snakke børnehave sprog. 

@Hans

- Det er helt fint, kan godt se hvorfor du har gjort det :-) 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Internexus:

Fashion-Seller:
Så i stedet for at hade Amino, så had de brugere herinde, som udnytter de muligheder de har. Du kan evt skrive dem alle op på din hadeliste, og dermed undgå at hjælpe dem i fremtiden... 

Jeg elsker Amino, ingen triviel. Ingen grund til at vi begynder og snakke børnehave sprog. 

Sorry jeg glemte, at det var umuligt at føre en normal debat med dig. My mistake!

PS jeg takker for den ene stjerne, den bekræfter blot min påstand :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:
Sorry jeg glemte, at det var umuligt at føre en normal debat med dig. My mistake!

Jeg er da meget ked af hvis jeg har trådt dig over tæerne. Men du skriver bare noget som ikke minder om noget et voksent menneske ville skrive. Men sådan er standarden her på Amino for det meste. Så det kommer ikke som en overraskelse. 

Det er umuligt at ligge en tråd på Amino uden at der lige skal komme en troll, eller en der har noget grimt at sige. 

Du skriver at jeg bare skal skrive dem op på min "Hade-liste" ? Hvem har snakket om had? - Det er blot derfor jeg skriver børne-have sprog. Håber du forstår :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Internexus:

Fashion-Seller:
Sorry jeg glemte, at det var umuligt at føre en normal debat med dig. My mistake!

Jeg er da meget ked af hvis jeg har trådt dig over tæerne. Men du skriver bare noget som ikke minder om noget et voksent menneske ville skrive. Men sådan er standarden her på Amino for det meste. Så det kommer ikke som en overraskelse. 

Det er umuligt at ligge en tråd på Amino uden at der lige skal komme en troll, eller en der har noget grimt at sige. 

Du skriver at jeg bare skal skrive dem op på min "Hade-liste" ? Hvem har snakket om had? - Det er blot derfor jeg skriver børne-have sprog. Håber du forstår :-)

Emil hvis du tjekker din egen historik, så er min kommentar vel ret sober sammenlignet med :)

Sorry jeg har lige skrevet og snakket engelsk, så derfor virkede "hade-liste" logisk. Men jeg kan godt se, at ordet kan misforstås, og det har intet med had at gøre. Men lad os kalde den "listen-over-brugere-som-jeg-er-træt-af-fordi-de-poster-indlæg-i-en-lukket-kategori"... 

Men for at slutte den af, så kan du umuligt beskylde Amino for noget, når det er brugerne, som ønsker at benytte den lukkede kategori...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Men for at slutte den af, så kan du umuligt beskylde Amino for noget, når det er brugerne, som ønsker at benytte den lukkede kategori...

Du har helt ret :-)

Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 67
Fra  ButikUnique Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Eller også er du ikke dygtig nok til, at finde på
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:
Nu er jeg bitter... Meget bitter... 8/10 tråde jeg går ind på for at prøve på at hjælpe koster penge

Det tror jeg er en lille stramning.. Jeg var lige inde og kigge på Plus debatten, og kan se at der har været aktivitet i 5 tråde den seneste måned, så at 80% af de tråde du ønsker at deltage i koster penge, er vist ikke helt rigtigt.

At du har fået slettet din reklametråd, kan ikke komme som den helt store overraskelse. Jeg er opmærksom på at du forsøger at bilde både os og dig selv ind at det ikke har noget med markedsføring at gøre, men inderst inde ved du forhåbentlig godt selv at det selvfølgelig bare er rendyrket reklame forklædt som en konkurrence.

Så brug de de 100 kr. det koster at lægge den online herinde. Hvis dit produkt har nogen værdi, er de penge sandsynligvis godt givet ud.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Internexus:

Hej Alle

Nu er jeg bitter... Meget bitter... 8/10 tråde jeg går ind på for at prøve på at hjælpe koster penge... Fair nok, det må jeg leve med.

I morges launchede vi en Quiz på Riveronline.dk hvor man kunne vinde SEO i én måned. Den lagde jeg op her på Amino. Den er her til aften blevet slettet, fordi de mener det er et tilbud, selvom det er en ren konkurrence.

Jeg forstår simpelthen ikke.. Man kan snart ikke noget på Amino uden at det koster penge.

Du har ligeså meget ret til din mening som de der synes at Amino er billig, så jeg har ikke tænkt mig at sige dig imod.
Men kan du så i stedet ikke glæde dig over de gratis muligheder der er? :)

Jeg er ikke selv plusmedlem, men jeg synes alligevel at Amino er et sted hvor jeg kan gå hen og få råd, inspiration, hjælp og tilbud.
Jeg har en positiv holdning til Amino da jeg for det første ikke endnu ikke har fået en grund til andet og fordi at det er et sted hvor jeg ved folk deler min passion for iværksætteri :) Og jeg har ikke betalt en krone ;)

Jeg så ikke din konkurrence, men flere har åbenbart opfattet den som et tilbud - måske du bare skal ændre lidt i den og prøve igen? :)

God weekend 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)