Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3-4 pladser ned på søgeordet "Lav din egen hjemmeside"

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Skov Iversen:
Tro mig - jeg havde købt dem for længst, hvis de havde været ledige


Det er dælme ikke længe siden at lav-din-egen-hjemmeside.dk blev optaget Wink

Det er heller ikke ligefrem jordens største Google-fald du har oplevet. Det kunne såmænd ske, hvis serveren har haft meget nedetid eller hjemmesiden er blevet langsommere end ellers. Tilmeld dig evt Pingfinity.io for at holde øje med dine nedetider. 

Husk også at du har en konkurrencemæssig fordel i at dit site og domæne er ældre, samt at det er et .dk-domæne. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:
Omkring algoritme opdatering, er det den 5 oktober du skal have fokus på.

Hej Jonas,

Tak for dit svar. Jeg har tjekket min analytics, og faktisk er besøgstallet stigende med godt 10% fra den 5. oktober, så det kan være at jeg er blevet straffet lidt på "lav din egen hjemmeside", men belønnet på andre af mine søgeord.

Det kan også være at det bare er mig der først har opdaget faldet på dette søgeord nu, og at det rent faktisk er lang tid siden det skete.

Men jeg må jo bare igang med mere linkbuilding, og måske optimere min side endnu mere Big Smile

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Det er dælme ikke længe siden at lav-din-egen-hjemmeside.dk blev optaget Wink

Det er heller ikke ligefrem jordens største Google-fald du har oplevet. Det kunne såmænd ske, hvis serveren har haft meget nedetid eller hjemmesiden er blevet langsommere end ellers. Tilmeld dig evt Pingfinity.io for at holde øje med dine nedetider. 

Husk også at du har en konkurrencemæssig fordel i at dit site og domæne er ældre, samt at det er et .dk-domæne. 

Hej Gita,

Tak for dit input!

Nej, det er det måske ikke - men har faktisk også agt mærke til at der kommet langt flere betalte visninger på dette søgeord, så jeg tænker at det her nok i høj grad er en øget konkurence på søgeordet.

Selvom det ikke er det største fald, så siger man jo at 95% af alle klik sker i top 4, hvor nr. 1 tegner sig for 50%, så er det stadig ærgeligt nu at være røget ud af top 4.

Men der er vel ikke meget andet at gøre end at komme op på SEO-hesten igenWink

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Google ændre deres algoritme hele tiden. Efter Hummingbird vil der på sigt blive ændret en del ting den kommende tid. Man kan ikke sige at din hjemmeside ikke er informativ. Fordi det er den.

Jeg har kigget lidt på din linkprofil. Den er pt. meget nedadgående, og 64% af dine links linker med ordet "Lav din egen hjemmeside" - Google bruger også "eksakt" linkbuilding til at konstatere unaturlige linkprofiler. Jeg tror personligt at det er der den er gået galt.

Håber du kommer op igen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Hej Thomas

Google ændre deres algoritme hele tiden. Efter Hummingbird vil der på sigt blive ændret en del ting den kommende tid. Man kan ikke sige at din hjemmeside ikke er informativ. Fordi det er den.

Jeg har kigget lidt på din linkprofil. Den er pt. meget nedadgående, og 64% af dine links linker med ordet "Lav din egen hjemmeside" - Google bruger også "eksakt" linkbuilding til at konstatere unaturlige linkprofiler. Jeg tror personligt at det er der den er gået galt.

Håber du kommer op igen.

Hej med dig, og tak :D

Kan være jeg skal have læst op på min SEO, for har faktisk ikke gjort så meget i det her på det sidste. Siden har nemlig gjort det fint og besøgstallet har været stigende, så har tænkt at der ville komme links helt af sig selv i takt med at folk brugte og anbefalede siden. Men det måske faktisk min aktivitet her på Amino, der har ødelagt det lidt for her har jeg kun denne ene link tekst, og har efterhånden skevet mange hundrede indlæg herinde!

Jeg må prøve ikke at fokusere på de søgeord kun, således at jeg kan få den procentdel ned!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Skov Iversen:
Jeg må prøve ikke at fokusere på de søgeord kun, således at jeg kan få den procentdel ned!

Rigtig god idé :-)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set nogle ret markante udsving i enkelte nicher i Google de seneste dage. Jeg tror der har været en opdatering af en art, om vi kommer til at høre om den officielt ved jeg ikke, men resultaterne ser væsentlig anderledes ud nogle steder, mere end hvad der er normal op og ned. Svært at sige hvor du er gået galt uden at lave en analyse. Jeg ville dog være påpasselig med at fjerne en masse links, det kan også være et rødt flag. Lidt tålmodighed i 2 uger eller deromkring for at se om du kommer tilbage, måske stærkere, det er set mange gange før.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Skov Iversen:
Hvorfor jeg er røget op igen er mig en gåde - men dejligt er det daWink

Det kunne eventuelt være links fra Amino som er med til det. Men nok ikke det alene.

Du kunne også prøve at lege lidt med at gøre siden lidt lettere i toppen. Du har en del forskellige udgående links, billeder osv. før din faktuelle tekst, som egentligt ligger temmelig langt nede på siden. Det er ikke sikkert at det har den store effekt, men det er da værd at prøve.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Skov Iversen:
Jeg ligger nu nr. 4 på søgeordet "lav din egen hjemmeside".

AHHH nr. 5 her. Men flot !!!!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)