Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Partner som har en ide til site/webshop... (god erfaring i CMS)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidtom mig er 21 år lige stoppet min karrier i forsvaret og har derfor fuldtid til en kommende projekt...

MIn motivation er højere end nogensinde og søger derefter i lyset af en god ide som kan blive en realitet. Har en del erfaringer med andres sites som CMS eller Joomla kodning.   Kontakt mig gerne hvis du er interesseret eller har input så tager vi den derfra 

Foretrækkker en som er bosat i KBH som mig selv.. ellers må vi tage den over skype...

Har selv et par ideer i bagtankerne, føler dog for et samarbejde da det giver meget bedre resultat i sidste ende...

  Patrickgall1@hotmail.com

Fra Haderslev
Tilmeldt 28. Oct 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjek. Smid mig lige en mail på lolajensen.ravn@gmail og fortæl mere om dine ambitioner :-)

Emil Ravn

Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må fortælle lidt mere du siger du har tid fuldtid, forventer du så også løn som fuldtidsarbejde fra dag1?? hvor længe kan du gå uden indtægt fra et nyt selskab? Hvor meget har du selv af økonomiske midler at smide i projektet?

Selv kunne jeg godt være ude efter 1-2 partnere som også smider kapital på bordet og ikke har behov for indtægt i minimum 1 år, samt de skal være villige til at ligge mange timer i arbejdet særligt i forbindelse med SEO og optimering samt nye vare.

Hører gerne fra dig eller andre på llycke@gmail.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)