Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af træningsdagbog

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino-brugere

Jeg har udviklet en træningsdagbog der kan bruges inden for mange forskellige sportsgrene -
f.eks. løb, cykling, styrketræning, svømning, triatlon o.s.v.

Skal senere udvides med med nye features og flere sprog - i første omgang: svensk, norsk og engelsk.

Man betaler via paypal.

Mon der er nogle der har en ide til hvor/hvordan jeg kan synliggøre dagbogen udover her på amino ?

I min statistik hos UnoEuro kan jeg se at der kun er omkring eet besøg dagligt.

nb: hvis man bruger Internet explorer skal det være mindst version 9
(store javascript forskelle mellem ie8 og ie9 og jeg har ikke villet bruge tid på at lave to versioner)

m.v.h. Erik

Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej   det er en super ide med den træningsdagbog.

jeg vil foreslå at at du markedsfører den på en blog som min.

Det er  et lynhurtigt system, hvor det er utroligt nemt at:

blogge tekst, sætte dine videoer ind og lydfiler.

der er mulighed for at have flere blogs samtidig, faktisk er der mulighed for

at have 10 forskellige blogge med 10 forskellige domæner efter eget valg.

Det hele kan sættes op i løbet af 30 min, og du vil være klar til at markedsføre din træningsdagbogbog.

Hvis man vælger at markedsføre den på en almindelig hjemmeside så er man nødt til selv, eller at få nogen til 

at lave  SEO- søgemaskineoptimering, det tager tid og er utroligt omstændeligt. 

På bloggen som jeg har omtalt gør den det automatisk og man kan koncentrere sig om sit indhold, istedet for at bruge tid

på at lave den kedelige SEO.

Ud over det. er der også mulighed at downloade en app så man kan blogge videoer hvis man har lyst til det, og selfølgelig tekst.

Dette giver en muligheden for at blogge i bussen på vej hjem fra arbejde eller i bilen,ligegyldig hvor man er så kan man blogge/markedsføre din træningsdagbog eller hvad som helst man ønsker at sælge.

man kan vælge som jeg at blive affiliate for blogsystemet, og man kan fravælge det hvis man ikke ønsker den mulighed det det er op til en selv.

Hvis du ønsker at vide mere så giv mig en besked.

du kan se min blog her http://jacksonfive.empowernetwork.com/blog/category/indlaeg-pa-dansk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jacksonfive

Mange tak for dit forslag med empower network bloggen - jeg kigger på det.

m.v.h. Erik

Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak

hvis du har spørgsmål til noget af det du ser, så vil jeg hjertens gerne hjælpe dig.

så skriv endelig.

mvh. Jack

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)