Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg oprette min blog til link building og øget trafik?!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Shenzhen
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Fra  SCHOW KARLSEN ART Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-folk

Jeg skal til at have startet med blog-skrivning for at booste opmærksomheden omkring min virksomhed SCHOW KARLSEN ART og vores produkt. Mit spørgsmål går ud på, hvor jeg skal oprette min blog:

1) En gratis side, hvor man nemt og hurtigt opretter en profil og går i gang?

2) Oprette en blog på min virksomheds web-shop (schowkarlsen.dk)?

3) Starte bloggen på min egen personlige hjemmeside med eget domæne, der er i gang med at blive udviklet?

Ville blive meget glad hvis nogen kunne gine mig en idéer fordele/ulemper ved ovenstående tre muligheder i forhold til bloggens værdi for min web-shop.

Mange tak!

De bedste hilsner

Bjørn

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra Shenzhen
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Fra  SCHOW KARLSEN ART Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej navnebror - tak for linket! Det giver helt sikkert noget stof til eftertanke :-)

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Tearsagain Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn. 

Læg din blog på din virksomheds domæne. Enten som en direkte sti (www.domæne.dk/blog) eller som subdomæne (blog.domæne.dk). 

Sørg for at interlinke løbende på dine blog indlæg. Intern exactmatch anchor text straffes IKKE af Google (Penguin og Hummingbird), hvorimod overdreven exactmatch anchor texts på eksterne sider godt kan give problemer (altså vi er oppe i +10.000 links førend Google "bliver sur"). 

Hvis du samtidig vil booste yderligere, så snitter du selvfølgelig en blog på dit personlige domæne, hvor du også løbende kan henvise til din firmaside og dine firmablogindlæg. 

På den måde får du: 

1. Mere content på din firmaside (flere sider google kan indeksere)
2. Flere interne links på dine forretningskritiske søgeord
3. Flere eksterne links ind til din forretningsside

Og alle 3 er med til at hjælpe på din forretningssides positionering i SERP's....

God fornøjelse.  

Arbejder for Nonbye A/S med fokus på bilreklame

Fra Shenzhen
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Fra  SCHOW KARLSEN ART Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abigo - tænkte allerede på at gå i den retning og tror også vores hjemmeside har brug for noget mere af den slags indhold en blog kan give. Mange tak for dit svar! 

Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej bjørn 

Det lyder som et spændende projekt du har gang i, nu har du sikkert mere forstand på 

det at lave hjemme sider og webshop og hvad det indebærer, end jeg har.

men vil alligevel foreslå dig at overveje at få en blog som min.

jeg vil foreslå at at du markedsfører den webshop på en blog som min fordi :

Det er  et lynhurtigt system, hvor det er utroligt nemt at:

blogge tekst, sætte dine videoer ind og lydfiler.

der er mulighed for at have flere blogs samtidig, faktisk er der mulighed for

at have 10 forskellige blogge med 10 forskellige domæner efter eget valg.

Det hele kan sættes op i løbet af 30 min, og du vil være klar til at markedsføre dit (produkt )

Hvis man vælger at markedsføre den på en almindelig hjemmeside så er man nødt til selv, eller at få nogen til 

at lave  SEO- søgemaskineoptimering, det tager tid og er utroligt omstændeligt. 

På bloggen som jeg har omtalt gør den det automatisk og man kan koncentrere sig om sit indhold, istedet for at bruge tid

på at lave den kedelige SEO.

Ud over det. er der også mulighed at downloade en app så man kan blogge videoer direkte fra din mobil hvis man har lyst til det, og selfølgelig tekst.

Dette giver en muligheden for at blogge i bussen på vej hjem fra arbejde eller i bilen,ligegyldig hvor man er så kan man blogge/markedsføre dit (produkt) eller hvad som helst man ønsker at sælge.

man kan vælge som jeg at blive affiliate for blogsystemet, og man kan fravælge det hvis man ikke ønsker den mulighed det det er op til en selv.

Hvis du ønsker at vide mere så giv mig en besked.

du kan se min blog her http://jacksonfive.empowernetwork.com/blog/category/indlaeg-pa-dansk 

Jeg vil i den nærmeste fremtid lave et par videoer som viser hvor nemt det er at blogge, så følg med for at se ny opdateringer.

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Tearsagain Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jacksonfive (og Bjørn selvfølgelig).

Du har netop siddet og markedsført det MLM system, som ikke har noget som helst med trådstarters spørgsmål at gøre...

Du er godt klar over du selv er fanget i MLM fælden??? Eller jeg kan kalde det pyramide, hvis det hjælper på forståelsen???

Du er godt klar over at det ikke er din blog, men at den ligger på empowernetværket?

Empowernetwork er gøgl, fusk og snyderi.

Og du har tydeligvis ikke gjort dit hjemmearbejde synderlig godt, fordi empowerblogs er mere eller mindre blevet total banned fra Googles søgeresultater, så mon ikke du lige skal friske lidt op på din SEO??? Eller undskyld - Måske du skulle lære hvad SEO står for og hvad SEO er???

Var det for hårdt et indlæg her på amino???

Nå, men her er mit bevis for hvorfor jeg skriver som jeg gør - gå bare i krig:

http://waystoavoidscamsonline.com/the-empower-network-ripoff-dont-buy-into-the-hype

http://www.warriorforum.com/internet-marketing-product-reviews-ratings/772833-honest-unbiased-empower-network-review-former-member.html

http://onemorecupof-coffee.com/empower-network-review/

Jeg tror det rækker....

Arbejder for Nonbye A/S med fokus på bilreklame

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)