Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dødsbo

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 98
Fra  Laros A/S Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi har overtaget administrationen af nogle ejendommen, hvori også den tidligere ejers midlertidige bolig indgår.

Der er således tale om et dødsbo. Der er nogle møbler og lidt andet i boet, herunder vistnok også en hel del flasker whisky (måske 60 eller mere) af den slags de drikker i parlamentet i Skotland (han var skotte).

Er der nogen, der kan give en god henvisning til firmaer, der evt. kunne tænkes at komme og kigge på indboet og give et bud på at købe hvad der er mod at de så også rydder det? Jeg er slet ikke klar over, om der økonomi i det, men vi skal vel i første omgang i hvert fald have nogen til at se det.

 

Send mig evt. en pm.

På forhånd tak.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 98
Fra  Laros A/S Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Og for resten: Det er i Aarhus.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Står det helt klart, at der ikke er pårørende, der har fået boet udlagt og som derfor er berettigede til disse ejendele?

Ved at google rydning dødsbo Århus får jeg bl.a. disse: http://www.junkbusters.dk/?p=doedsbo

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jeg henter whiskyen....Stick out tongue

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12661
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Normalt vil det da være en Bo bestyre udpeget af Skifteretten der tager sig af sådan et dødsbo.  Hvordan kan det være du kan sælge ud af boet?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 98
Fra  Laros A/S Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Jeg er udpeget af advokaten i Skotland. Han er indsat som kurator for boet på vegne af en arving....

Tak for tilbagemeldingerne. Jeg tager lige fat i et par af jer, og så kan vi lige tage 2 min i tlf. og derefter måske mødes på stedet og beslutte, hvordan det kan klares. Jeg er meget interesseret i at få det ryddet snart.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)