Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af BellCon's nye webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne have så mange kommentarer til denne side, som overhovedet muligt (Siden bliver smidt op på bellcon.eu når demoversionen udløber): http://929349.shop09.dandomain.dk/shop/frontpage.html

- Hvordan er det at navigere på siden?

- Hvad er jeres generelle førstehåndsindtryk?

- Hvad synes I om billederne?

- Hvad synes I om Design/Farver?

- Er websitet troværdigt?

- Passer siden til sin målgruppe? (Butikker, kiosker, veksel-kontorer m.m. i hele EU (B-2-B))

- Mangler der noget? (Er den evt. for kedelig?)

- Øvrige kommentarer?

Siden er ved at blive oversat til tysk og fransk lige nu, så derfor de andre sprogversioner ikke virker endnu.

 Jeg ser frem til at modtage så meget konstruktiv kritik som overhovedet muligt - siden forventes at komme op at køre om ca. 1 uge.

Detect it before you accept it! :-)

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa !

Rigtig flot hjemmeside du har dig. Det skal helt sikkert nok blive en succes.

Hvordan er det at navigere på siden? - Utrolig nemt ! Hjemmesiden er meget overskuelig, og virkelig nem at navigere rundt på.

Hvad er jeres generelle førstehåndsindtryk? - Det er udemærket. Hjemmesiden virker dog ved første øjekast lidt kedelig. Jeg mangler noget tekst/billeder på forsiden. Noget andet end blot jeres produkter.

Hvad synes I om billederne? - Billederne er utrolig flotte og af høj kvalitet. Jeg savner måske bare et eller flere "ekstra" billeder. Lad mig se produktet tæt på, fra siden, bagfra whatever. Jeg ønsker bare flere end blot et billede.

Hvad synes I om Design/Farver? - Er efter min mening kedelige. Jeg ved godt i henvender sig til B2B, men alligevel savner jeg lidt farve.

Er websitet troværdigt? - I den grad ! Det er tip top.

Passer siden til sin målgruppe? - Ja helt sikkert !

Mangler der noget? - Som sagt synes jeg hjemmesiden er en anelse for kedelig. Tænk lidt kreativ og find evt. nogle nye farver.

 

Håber der var lidt at arbejde videre med.

Held og lykke med dit meget spændende projekt.

 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 Først og fremmest vil jeg sige at det er en super flot webshop, og den virker troværdig.

Jeg har dog en ting, som jeg måske ikke syntes er så vildt godt, i topbannert ser ham afrikaneren/den sorte mand altså lidt ond ud med de øje.. tror i skal have fundet et andet ansigt..

Men som sagt super god side

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)