Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Check vores hjemme side. www.smart-outlet.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine! :o)

Jeg vil gerne give dig noget positivt feedback.

Jeg synes at siden ser ud til at fange sin målgruppe. Der er en stil til altting. Din side, ser for mig, ud til at fange forældre og unge forældre der har brug for billigt og smart børnetøj. Jeg synes det fanger rigtig godt og kender flere der sikker vil være interesseret og som kunne finde på at købe fra din side.

Vil refferer en jeg kender til den side.

Til sidst har jeg lige et forslag :o) At lade den øverste grafik kun kører en gang og dernæst lade den stå stille.

Ellers dejlig side :o) Og det må da være fedt at bo i spanien, især når vi går vinteren i møde herhjemme i Danmark ;o)

De kærligste hilsner
Klaus Hundal

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tine - jeg har valgt at kommentere på det, jeg føler mig "stærkest" i, for at give dig en så god feedback, som muligt. Det jeg kommenterede på, var ikke bare flashen, men også billeder og stavefejl.

Tryghed skabes ikke bare gennem sikre betalingsgateways men også i høj grad gennem den fornemmelse, man for når man kommer ind på et web site. Din betalingsmekanisme kan være så sikker og tryghedsskabende som det overhovedet kan lade sig gøre, men hvis resten af sitet ikke skaber tryghed, så er der mange, der ikke kommer til betalingsdelen. Men når vi nu er ved betaling og lignende, så vil muligheden for at kunne betale med flere kort hæve tryghedsfornemmelsen, samt give mere indtægt. Herudover er det måske utryghedsskabende, at adressen på shoppen er i Spanien, men det kan du jo ikke gøre noget ved. Derudover lyder det som dårlig sevice og er utryghedsskabende, at varerne først afsendes 2 dage efter du har modtaget betaling.

Du har ret i, at du skal følge dine egne ideer og visioner. Jeg vil ønske dig al held og lykke med projektet.

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine

Jeg vil give Klaus ret, jeg syntes der er godt gang i jeres site og det er jo netop vigtigt at sende de rigtige signaler til den rigtige målgruppe...men jeg vil nu også holde på, at den øverste grafik kun skal køre en gang, ellers bliver man nemt træt i hovedet af at sidde og kigge rundt.

Endvidere syntes jeg I skulle gøre noget ved jeres varergrupper, det virker lidt dødt. Jeg syntes også I skal overveje at udvide dem - f.eks. i aldre 0-1 år 2-3 år osv. der er faktisk ikke noget værre end at sidde og lede efter tøj til en 12 årig og så skal det hele igennem for at se om størrelsen findes...

Hvis jeg var jer ville jeg også lige kigge lidt på jeres bundbjælke - der hvor jeres firmaoplysninger står, det virker rodet på mig, at det er venstre stillet, når oplysningerne omkring websdesign er centreret nedenunder.

Jeg håber du kan bruge kritikken til noget, du/I skal ihvertfald have rigtigt stort pøj pøj herfra

Fra Valby
Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine

Du har allerede fået kommentarer på en del ting til din hjemmeside... men ikke på farvevalg og -styling. Du nævner selv den gul/rød farve som eye catcher á la McDonald. Dér må jeg så bare sige, at et par ting:

 - de der gule stjerner får mig til at tænke på 70'ernes butikkæde (og måske også senere... det ved jeg ikke) Mirakelpriser. Og det var ikke et sted jeg ville handle. Men jeg ville nu heller ikke spise på McDonalds :-)

- den douche røde du har i dine bjælker matcher ikke den skrigrøde du har som outline på dine stjerner. Den gule i stjernerne er jo så også temmelig gul... på den ufede måde. Men jeg har jo sagt lidt om stjernerne tidligere...

- de lyserøde stjerner du har som baggrund går lige i hjertet på piger/kvinder... og vi ved jo alle at det er os mødre, der køber børnetøj på nettet. Men de matcher heller ikke din røde bjælkefarve.

 Nå men jeg kunne snakke lang tid om farver - tror du skal kigge grundigt på farvevalget på siden. Og måske få hjælp fra ægte "farvefolk" til at vurdere om de og de farver passer sammen, til jeres design/look/stil mm.

En sidste ting jeg lige vil nævne er at det ville være fedt, hvis billedet af blusen/bukserne... den ting man nu klikker på, rent faktisk bliver større når man klikker på den.

Puha, sikken en smøre. Håber du kan bruge kommentarene.

 

Hilsen, Irene 

 

 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at det skal ende i en afstemning for og imod flash-banneret i toppen, vil jeg mene at det skal køre én gang pr. besøg på sitet. Det er voldsomt at det sætter i gang for hvert sideskift - ikke mindst fordi det fylder så forholdsvist meget på siden.
Selve det, at der er bevægelse synes jeg er helt fint.

Og så et lille tip til et farveværktøj, hvis du vil afstemme farverne lidt bedre. På http://www.colorschemer.com/online.html kan du indsætte en farvekode og få vist et farveskema med farver der burde matche forholdsvist harmonisk. Kan være nyttigt i mange sammenhænge.

 

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Klaus.

Tak for dit positive svar.

Det nemeste var selvfølgelig at lave en hjemmeside der ligner de
andres.

Og der efter sælge dyrt, som de fleste.

Men du har fattet budskabet,.

Vores side henvender os til familien danmark, der gerne
vil gøre en god handel på nettet.

I nærmer fremtid skruer vi lidt ned for vores flash.(Tak for forslaget)
Hilsen

Tine
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Camilla.

Mange tak for dine kommentar.

Det er en rigtid god ide med at opdele vare grupperne på denne måde.

At gøre det mere simpel for kunden. God ide.

Hilsen

Tine.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)