Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pris ? webshop kunst/galleri m. paypal

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej aminoer,

Jeg har brug for en helt enkel stilfuld webshop til at sælge kunst på

Den skal præsentere produkterne på side 1 hovedsiden med kun ganske lidt tekst og måske 2-3 info sider ex.

Om kunsteren
Kontakt
Handelsbetungelser

Med paypal

På eget .dk domæne (hæves)

Let at opdatere for mig

Ingen løbende abbonnement

Smid et bud i min indbakke - min forestilling da det er meget basis løsning jeg leder efter : maks 2000 - 3000kr

Mvh Henrik larsen

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Vil du kun lade dine kunder betale med Paypal, fordi det er billigere at gå i gang? Hvis det er grunden, bør du kigge nærmere på Paymill.com. De giver dig mulighed for at bruge Visa, Mastercard, VISA Electron og Maestro. Det gode ved dem er, at du kun betaler, når du sælger noget. Dvs. at de tager en procentdel af dit salg. Du kan læse mere om det på deres hjemmeside. Jeg har selv brugt dem på en webshop, og det fungerer supergodt, og så kan du komme i gang med det samme. Det er lidt bøvlet at oprette en konto hos dem, fordi du skal sende bankpapir til Tyskland. Men når det er gjort, så kører det bare. Men tjek dem ud eller spørg.

Om din hjemmeside generelt skal du nok overveje, hvor mange produkter du skal sælge på din hjemmeside. F.eks. kan du bruge WooCoomerce til en simpel webshop. Her kan du købe et billigt tema og så er du i gang. Det kan være en god måde at tjekke markedet ud, inden du går all in. Denne løsning bør du også kunne skaffe inden for dit bugdet. Det burde i hvert fald være realistisk.

Spørg hvis der er noget. Og held og lykke med din webshop.

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 40
Fra  id-factory.dk Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender lige en besked til dig :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Jonas Hansen:

Hej Henrik

Vil du kun lade dine kunder betale med Paypal, fordi det er billigere at gå i gang? Hvis det er grunden, bør du kigge nærmere på Paymill.com. De giver dig mulighed for at bruge Visa, Mastercard, VISA Electron og Maestro. Det gode ved dem er, at du kun betaler, når du sælger noget. Dvs. at de tager en procentdel af dit salg. Du kan læse mere om det på deres hjemmeside. Jeg har selv brugt dem på en webshop, og det fungerer supergodt, og så kan du komme i gang med det samme. Det er lidt bøvlet at oprette en konto hos dem, fordi du skal sende bankpapir til Tyskland. Men når det er gjort, så kører det bare. Men tjek dem ud eller spørg.

 

 

Hvorfor skulle han vælge noget der er ringer end Paypal ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for tippet - men er det ikke stort set det samme paypal allerede gør?  - tror umiddelbart de fleste danskere vil være mere trygge ved paypal som det er nu hvor bl.a. store sider som DBA.dk ex opgiver det som en mulighed

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Sketchy:

tak for tippet - men er det ikke stort set det samme paypal allerede gør?  - tror umiddelbart de fleste danskere vil være mere trygge ved paypal som det er nu hvor bl.a. store sider som DBA.dk ex opgiver det som en mulighed

Jo på Paypal kan du godt betale med visa osv. Igennem Paymill har du mulighed for at kunden ikke bliver sendt videre til en ekstern side men kan betale via din hjemmeside. Det er langt smartere end Paypal. På min egen webshop har jeg fået langt flere afsluttede salg efter det blev en mulighed. Med Paypal bliver du sendt over til deres hjemmeside. Jeg oplevede at flere faldt fra pga. af det.

At du bruger Paymill udelukker ikke Paypal. Du kan give dine kunder mulighed for begge dele, og derfor er det en bedre løsning. Du kan se mere på deres hjemmeside. Ellers bare spørg her så skal jeg forsøge at besvare ud fra mine egne erfaringer.

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kræver det ikke en SSL at bruge Paymill?

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Brix:
Kræver det ikke en SSL at bruge Paymill?

Nej, men det er nok en god idé at gøre det alligevel. Jeg bruger SSL.

Paymill skriver på deres hjemmeside om det: "

We recommend that you use SSL on your domain, but it is not required. Visitors usually trust websites more that provide SSL encryption – or in other words: customers are more likely to buy from you!"
Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Hvorfor skulle han vælge noget der er ringer end Paypal ?.

Det er ikke ringere. Det er noget andet. Paypal giver ikke den mulighed, som Paymill giver, og du kan sagtens både have Paypal og paymill. De to ting udelukker ikke hinanden.

Du bliver jo nødt til at skrive, hvad du mener, der gør dem ringere, hvis man skal have en ordentlig samtale.

Der findes forbrugere, som ikke bryder som om at blive sendt videre til Paypal. Så kan man vælge at opdrage danskere, eller man kan give kunder mulighed for begge dele. Det vælger man da helt selv.

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sketchy. 

Jeg har sendt dig en besked 

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)