Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate "shop" - kigget lidt på hasoffers.com

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay så i bruger også allerede eksisterende affiliate netværks, hvor dealsites allerede tilbyder at man kan relamerer for dem? - Men så bliver I vel også nød til at tage imod deres rates for betaling til at starte med, men synes bare de fleste bruger Cost per sale modellen, men den er måske også fin nok til at starte med. Men CPC cost per click er vel den mest lukrative model eller hvordan?

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg nu vælger at gå med de affiliate netværk der er derude nu. Kan jeg så designe det som jeg vil, så alle producter står på samme måde og med samme skrift type og ser "lækkert" ud , så man ikke har alle mulige forskellige skrifttyper, alt efter hvad de bruger på den enkelte webshop?

Håber en har svaret :-)

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

SWF:

Hvis du tilfældigvis skal i gang indenfor vores branche, så har vi et API og en revenue split partnermodel, som kan spare dig en masse besvær.

Hej Steffen, 

Kan du sende mig en e-mail (christian@maskara.dk) med informationer om jeres revenue-split partnermodel. Jeg ejer Maskara.dk - Danmarks mest aktive undeholdningsportal for kvinder med indhold om mode, sundhed og skønhed. Vi har været online siden marts 2013, og tæller allerede mere end 235.000 sidevisninger.

Venligst, 

Christian 

Maskara.dk - alt om mode, sundhed og skønhed!  

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må egentlig også gerne sende mig lidt Info på jeres partner model (j.lindhardsen@live.dk)
Ser frem til at høre fra d.

Mvh

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)