Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud til Iværksætter - Billigt website

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Denne kategori var bedre egnet til dette indlæg, derfor flyttes tråden. Samtidig er den ikke til at debattere om hvorvidt jeg skriver nok indlæg i andre tråde, eller anden snak som er irrelevant.

Efter mange henvendelser fra iværksættere er jeg igen klar til at modtage bestillinger på webdesigns.

Hej!

Mit navn er André Højer, 18 år og er studerende.
Jeg kan godt lide at arbejde med det grafiske og derfor vil jeg gerne tilbyde mit "potentiale" til de iværksættere som har et produkt de skal have præsenteret online. Jeg kan tilbyde dig et website som er indbydende, brugervenligt, overskueligt og præsenterer produktet du tilbyder.

Ved det praktiske hjælper jeg med domæneregistrering, opsætning af serveren, etc. da det giver de fleste problemmer i starten. Dit website (kan) laves i html, dhtml, ASP, flash, javascript og css, og er samtidig så det også er brugervenligt for dig. Et CMS(Content Management System) følger med, så redigering af sideindhold kan ske online ganske simpelt!

For mere info kan henvendelse ske på msn: safari57@hotmail.com, eller/og mail: Andre_h@ofir.dk.

Referencer gives ved henvendelse.

mvh André
Fra Viborg
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Bump...
Tak for henvendelserne. ;)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)