Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

reklame på pizzabakker? virker det og er det for dyrt?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer,

Jeg kunne utrolig godt tænke mig at lave noget reklame på pizzabakker, men har ikke rigtig nogen ide om hvad der er muligt og hvad der ikke er muligt. 

ATM engros har en minimum bestilling på 138.000, hvilket jeg desværre ikke har råd til.

Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre fra folk der kender til dette, eller fra folk som måske kan lave dette? 

Alt reklame på pizza æsker har interesse!

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 96
Fra  maling.nu Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Aner ikke om det virker. Men hvad med at få trykt nogle flotte labels/klistermærker, som pizzeriaet sætter på?

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil hellere have lavet hele pizzabakken. Det tager nok også end del tid at sætte et klistermærke på 30.000 bakker. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det skal have noget effekt, skal budskabet være meget meget meget præcist... Ellers er det spild af penge. 

Og den bedste måde at måle en effekt på, det er ved at få folk til at foretage en handling, og dermed registrerer antallet. Men dem som reklamerer på denne måde, de skal have en meget bred målgruppe, ellers er det spild af penge...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tvivler på det vil give noget.

Altså, langt de fleste har ikke lagt mærke til, at pizzamanden står uden bukser på, med et meget strategisk placeret tårn fra pisa.

Se selv: https://pbs.twimg.com/media/BWeY4SRIQAA9D6G.jpg:large

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Henrichsen:
Altså, langt de fleste har ikke lagt mærke til, at pizzamanden står uden bukser på, med et meget strategisk placeret tårn fra pisa.

Haha du jo fuldstændigt ret....hvem fanden har designet det i sin tid

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rahol49.

Hvad får pizzariet for at lave reklame for dig? Hvad vil du lokke med for at de vil tage i mod dine bakker? Vil du sælge dem billiger? Det skal også være en fordel for dem at "købe" dem af dig.

Mvh Mimusa

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad for nogle vare er det du vil markedsføre på pizzabakker? Så'n noget som spil, konsoller, film, gadgets m.m. kunne jeg godt forestille mig ville være en okay ide. Men igen, så virker det også som en dyr markedsføring, du er jo ikke sikker på de 180.000 pizzaæsker overhoved kommer til den ønskede målgruppe. 

Jeg ville nok hellere bruge pengene på online markedsføring

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)