Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan Kick Starter jeg SEO?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. May 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens, 

Jeg har en passion for marketing og ønsker nu at lære SEO - Men hvordan kick starter man en SEO karriere ? 

Det er utroligt svært at finde rundt i alle de e-bøger, kursur, videoer osv.

Så hvordan vil du starte din SEO karriere? 


Mvh
Stolzenbach 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Stolzenbach

Velkommen til SEO verdenen. Du starter med at lære grundbasis inden for SEO, ved at læse både SEO-LEX og SEO 2.0.. Derefter læser du linkbuildingbogen for at lære lidt om links.

Derefter tester du din SEO viden og nyelige-kompetancer på dine EGNE sider. Sørg for at du lære ALT om "skidt" SEO, så du ikke går ud og udføre det på virkelige webshops/hjemmesider.

Har du spørgsmål? Du er velkommen til at add'e mig på Skype: esorensendk - så kan du altid stille mig spørgsmål. Jeg holder fordrag og kurser i SEO.

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der findes helt sikkert en masse rigtig gode bøger der ude. Jeg er dog ikke fan af at skulle læse mig til en masse, når det gælder emner som SEO. Det bliver lynhurtigt tørt og kedeligt Sleep

Du skal selvfølge læse lidt, men så prøv at kombinere det med foredrag, seminarer og kurser… så får du også flere synspunkter – der findes alligevel ingen der har facitliste.

Jeg ved ikke hvad din baggrund er, men Ivækst holder et Webtekst og SEO kursus her d. 7. januar – og der er sikkert mange andre gode muligheder for, at få sig noget viden inden for SEO i form af tovejskommunikation Wink

 

Rigtig god jagt

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sejersen Leerbeck:

Der findes helt sikkert en masse rigtig gode bøger der ude. Jeg er dog ikke fan af at skulle læse mig til en masse, når det gælder emner som SEO. Det bliver lynhurtigt tørt og kedeligt Sleep

Du skal selvfølge læse lidt, men så prøv at kombinere det med foredrag, seminarer og kurser… så får du også flere synspunkter – der findes alligevel ingen der har facitliste.

Jeg ved ikke hvad din baggrund er, men Ivækst holder et Webtekst og SEO kursus her d. 7. januar – og der er sikkert mange andre gode muligheder for, at få sig noget viden inden for SEO i form af tovejskommunikation Wink

Yes

Nøjagtig samme model jeg selv anvender, og har anvendt.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Få et studiejob i et SEO firma eller Digital Bureau hvis du er ung. Ellers så er selvstudium vejen frem, læse bøger, blogs, gå til foredrag og konferencer, lære andre SEO folk at kende. Men det er klart at du lærer mest ved at arbejde for en ekspert. Der er grænser for hvor meget man kan lære ved at læse en bog eller blog - mest af alt muligheden for sparring omkring hvordan det fungerer i praksis.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kast dig over affiliate marketing og opret dine egne websites.

Her lærer du på den hårde måde, hvad der virker og ikke virker.

Det er måden, at jeg har lært SEO på - og jeg vil mene, at affiliate marketing er den bedste uddannelse, som du kan få.

Sørg også for at følge forskellige relevante blogs. En god idé kan også være at følge en masse online folk på Google+.

God fornøjelse - det er en spændende verden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil jo klart mene, du skal starte med et kursus i SEO ;-)

Men ellers kan jeg også bakke op om SEO-LEX, som der bliver nævnt. Der er dælme meget godt indhold og værktøj i.

Og som der bliver skrevet: Prøv dig frem (med dine egne sider).

God kamp

Morten Vadskær

Fra København
Tilmeldt 2. May 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Jeg vil gerne sige tusinde tak for alle de gode input, det har givet meget til eftertanke - nu vil jeg gå i krig! (; 

Internexus jeg vil gerne tilføje dig på Skype. 

Og tak igen.

Hilsen
Stolzenbach 

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stolzenbach

Har selv siddet i samme situation som dig, og for mig virkede det rigtig godt at se videoer! Jeg brugte marketing.dk og skolen.clickstarter.dk - de er begge helt klart værd at tjekke ud. God fornøjelse. (-;

Venlig Hilsen

Jonas fra Moots Marketing – "Vi gør den nemt og billigt at komme online, og få med succes med det!"

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Stolzenbach:
Internexus jeg vil gerne tilføje dig på Skype.

Du tilføjer bare :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)