Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af brugtvogns forhandler, søger partner!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino. jeg er ny herinde så hvis jeg har oprettet debatten forkert, er det derfor.

jeg har i 3 år været selvstændig, og har arbejdet med eksport af personbiler, nu går jeg og tænker på at starte en bilforhandler som står for salg og bytte af biler. 

hvis du går og tænker på det samme, og har en kapital til at starte må du meget gerne kontakte mig. ( meget gerne en mekaniker)

jeg er selv uddannet markedsføringsøkonom, men har en del baggrundsviden af biler, og generelt af bilbranchen. 

kontakt hvis det er noget for dig.

Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg tror desværre det er de forkerte tider at starte brugt vogns handel op ved mindre at du har andre aktiveteter som kan trække læsset. Du skal ihvertfald regne med at skulle bruge 50 tusind pr måned i starten plus 2-3 hundrede tusind til opstarten. Nuved jeg jo selvfølgelig ikke hvor mange biler du exportere allerede nu eller hvortil men jeg vil tro du skal op over ti om måneden før at du har råd til at havde en bilbiks kørende med en mekaniker som er et must hvis man skal kunne tjene på bilerne. Men nu skaldet hele ikke være dårligt jo så hvis du er seriøs og kan skyde mange biler afsted så har jeg nogle forbindelser både til tyskland og sverige hvor jeg kan hjælpe dig med billige biler. Du er velkommen til at skrive hvis det har din interesse hilsen luffe
Luffemoney@gmail.com
Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor skal denne forretning ligge? Kigget på lokaler evt?
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor skal dette foregå henne går selv lidt med tanken om det.

 

Jeg har på nuværende tidspunkt selv en brugtvogns forretning (privat)

Lille garage og værktøj mm.

 

Kontakt mig gerne ville gerne hører om dine planer

 

Med. venlig hilsen

Mathias Johansen

22 27 77 51 / mathias.johansen9@gmail.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)