Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bonprinter til iPad - hvad skal jeg gå efter?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lille neglesalon i hjemmet ved siden af mit studie. Til daglig tager jeg en kandidat på AAU, men Jeg har ret meget at lave i salonen efterhånden, og er nu igang med, at kigge lidt på dankortterminaler og kassesystemer (jeg har CVR nummer grundet et andet firma jeg ejer). Så har i lidt baggrunds info.

Jeg har været i gang med, at opsætte et kassesystem på min iPad (benytter erply.com's gratis system og så har jeg onlinebooking via onlinebooq) og jeg har derved kigget lidt rundt omkring efter en bonprinter.

Kan man tilslutte en bonprinter til en iPad og, hvad skal jeg gå efter? Er det nok, at den har bluetooth eller skal den understøtte AirPrint?

Indtil videre er de bonprintere jeg har fundet i DK ret pebret, men jeg har fundet flere, ret billige, bluetooth bonprintere i USA, hvor selv med forsendelse, PostDK gebyr og moms kan det betale sig at købe dem her - er der nogle "problemer" i, at købe en bonprinter i USA frem for i DK?

Med Venlig Hilsen

Line Kjær

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest skal du være sikker på at strømforsyningen kan bruges med 240V... Stikket betyder knap så meget, for der kan man købe adaptere.
Hvis ellers du finder en printer, som nævnes i kassesystemets dokumentation, kan jeg ikke se hvad der ellers skulle være af problemer.
Husk på ting som evt reklamationsret og support.
Der kan måske være forskel i hvilke Wifi-kanaler der er understøttet.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Fra  DK-Solutions ApS Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line

Send mig en mail på kj@dk-solutions.dk for et godt tilbud

på printere til ERPLY på IPad

Vi er ERPLY partner

Mvh Kell Jørgensen

Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer begge.

Jeg har indtil videre sat min iPad op med en helt alm. printer herhjemme og det fungere egentligt fint, men den udskriver jo selvfølgelig i bonformat, hvilket kun fylder hjørnet af et A4 ark. Generelt er det jo et luksusproblem, da ERPLY understøtter at kunden kan få bonen tilsendt pr. mail, og jeg som sagt fint kan printe ud på min almindelige printer, hvis kunden ønsker en bon i hånden - men jeg synes egentligt det kunne være rart, at udskrive en bon til kunden på korrekt manér. Med min almindelige printer kræver det også, at jeg skal ind og tænde den, og vente på den starter op hver gang.

Priserne på de bluetooth bonprintere jeg har fundet indtil videre på diverse sider, har været så billige alt inkl. at det egentligt er ligegyldigt med reklamation og support. Vi snakker under 1000,- for en bonprinter, hvor jeg endnu ikke har kunne finde en til under 2000,- i Danmark..

Kell: Jeg har sendt dig en mail.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Fra  DK-Solutions ApS Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Kava Cph Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have et tilbud på bonprinter. Er det muligt? Skal bruges til Izettle

Vh Jákup 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)