Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boligportal: Vurdering & 2 Opgaver

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Fra  GOLI Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Har i den seneste (lange) periode, arbejdet på at få en boligportal op at køre.
Den er nu ved at være ved vejs ende, og håber derfor at jeg lige kan få noget hjælp til det sidste.

Konceptet er som på mange af de andre boligportaler, at en lejer kan finde en bolig og udlejer en lejer.
Målet med siden er at blive den mest brugte side, for folk der skal ud at finde lejebolig og/eller udleje sin bolig.
Goli.dk skal være et gratis website og tager altså ikke penge for at kunne se kontakt oplysninger.
Men man skal havde oprettet en bruger for at kunne se Email og evt. tlf nr. for at undgå useriøse henvendelser til lejemålet.

Der kommer lidt penge ind, ved fremhævning af annoncer, som man kender der fra stort set alle annonce sider.
Der kommer til at være Guld, sølv og gratis fremhævning, Guld koster xx og sølv koster xx. (Men det bliver slået fra indtil der kommer noget mere trafik til siden).

Det jeg skal bruge hjælp til:

- Ville være taknemlig hvis folk ville smide en ærlig kommentar angående siden generelt, altså: Hvad kan gøres bedre/anderledes? Noget i ville havde lavet om angående design og siden generelt? Her tænker jeg blandt andet logo, passer det godt nok, er det for grimt eller? Farvicon? Noget man er i tvivl om?

-Til dem som har tid og lyst, må rigtig gerne teste siden i gennem og melde tilbage hvis der opleves nogen tekniske fejl.

- Skal havde lavet et Cover og Profil billede til en Facebookside. Nogen der kender nogen der er gode til det eller evt. selv kan gøre det? Skal siges jeg søger nogen der kan gøre det for små kroner, min eneste indkomst pt. Er SU. (Kan først komme i gang når jeg ved om der skal laves nyt logo.) Priside: 300-400kr.

  - Skal bruge en til at læse korrektur på alt tekst på siden, regner med at det bliver mellem 3-5 normal sider. (Kan først komme i gang når siden er ved at være klar til start, som forhåbentlig er inden længe) Priside: 300-400kr.

Er godt klar over der findes steder man kan slå de nederste opgaver op, hvilket de også bliver hvis ingen henvender sig på dem, men skrev dem med i indlægget da jeg nu er var i gang og opgaverne først kan laves efter folk har ytret sig om sitet.

Andet:
- Når siden er oppe, er udlejere herinde fra velkommen til at skrive til ”support @ goli . dk” med teksten: ”amino og mailadressen” (Den i har brugt til jeres bruger). Så går jeg ind på jeres annoncer og giver dem en midlertidig fremhævning. Dette tilbud gælder kun indtil jeg slår betaling til, som først sker når der er noget mere trafik på siden. :)

- Har oprettet en Facebook side, men den er skjult for offentligheden til fb billederne er klar.

Tror det var det hele og stavefejl er gratis.

Siden er:
WWW.GOLI.DK
Login for at komme ind på siden:
Brugernavn: amino
Password: amino

 

Mvh. Alexander B.

 

PS: Hvis nogen mener sitet rammer deres målgruppe og derfor godt kunne tænke sig reklameplads kan i jo prøve at kontakte mig med bud eller gave af en art, som kan benyttes til fb konkurrence, der er mulighed for forside annonce og hvor man nu ellers ønsker det, kom med et bud, kan ikke love x antal visninger.

Fra Rosklilde
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Krohn & Møller I/S Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Udemærket - Syntes det ser ud til at virke fint.. Det bliver vel sådan at når jeg trykker på en landsdel at de boliger der er til lej der kommer op for den landsdel ?

Hvad skulle en reklame koste - Jeg har et Ejendomsservice firma - Man skal self - kunne komme til min hjemmeside når man klikker på reklamen.  

Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Fra  GOLI Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Møller:
Udemærket - Syntes det ser ud til at virke fint.. Det bliver vel sådan at når jeg trykker på en landsdel at de boliger der er til lej der kommer op for den landsdel ?

Korrekt :)

Nikolaj Møller:
Hvad skulle en reklame koste - Jeg har et Ejendomsservice firma - Man skal self - kunne komme til min hjemmeside når man klikker på reklamen.

Smid mig en privat besked her på amino, eller en email til: alexbronsholm @ gmail . com


Lige et tip. i kan få den fulde oversigt over alle oprettet annoncer, ved at gå ind på dette link   og tryk på "søg" knappen nede i venstre hjørne, uden at tilføje kriterier, på den måde kan i se de forskellige fremhævninger.

Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Fra  GOLI Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke nogen med noget feedback?

Hvad med load tider?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)