Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig kritik på mit site

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Fra  Børne-Shoppen I/S Litet.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! Jeg leder efter alt den kritik jeg kan få på mit side www.justcharge.dk

ALT hvad i mener ikke passer ind, vil jeg hellere end gerne vide!

- Mathias :) 

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt en rigtig fin og overskuelig side.

Jeg kunne måske godt bruge lidt mere info om hvordan man oplader, evt en lille video der viser hvor let det er, og hvor lang tid tager det at lade op, går det hurtigere end ved en normal opladning?

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 63
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 04:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et super lækkert site at komme ind på og jeg var straks klar over, hvad det handlede om. Det er et enormt plus!

Synes personligt at siden med handelsbetingelser mangler lidt farve eller lignende - den virker lidt flad efter de andre sider. Selvfølgelig er det en mere praktisk side - men jeg troede et øjeblik at jeg var landet på en side, hvor der manglede noget.

Derudover har jeg ikke så meget at sætte fingeren på. Der er ikke meget tekst på siden, men det virker bare som om det klapper. Yes

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 04:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det var mig ville jeg beskytte min mail adresse, som du finder information om på denne side

Ellers få du lige pludselig 500 spam mails om dagen.

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Fra  Børne-Shoppen I/S Litet.dk Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen! Det er jeg rigtig glad for! 

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side selvom jeg synes det grønne skærer lidt i øjnene (smags sag, det ser jo fedt ud). Men der går et eller andet galt på produkt siden, boksene hvor man vælger antal er ikke under produkterne i midten.

(Bruger Chrome)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)