Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorhotel - hjemme hos mig selv...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Miss Captcha Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som selvstændig kan det være ensomt ikke at have kolleger at spare med. Derfor har jeg længe overvejet at indlogere mig på et hotelkontor, hvor andre selvstændige har deres daglige virke. 

Nu er situationen den, at jeg har et rum i min lejlighed, jeg egentlig ikke ved, hvad jeg skal bruge til. Jeg overvejer derfor at lave mit eget kontorhotel, men tænker...Er det en god ide? Der er mange overvejelser omkring, at det er mit private hjem, hvad med pris, fri adgang til køleskab, arbejdstider osv.osv..

Hvad siger I? Er det no go eller en god ide?

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha Grith, den er jo svær. I sidste ende vil det jo være din mavefornemmelse der bestemmer.

Jeg vil dog sige, at mange kontorhoteller i dag tilbyder så utroligt mange faciliteter som kopimaskine, mødelokaler, receptionist, postomdeling, kantine, bredbånd, fri telefoni, WiFi, moderne omgivelser osv. osv. for ganske små penge. 

Tænk hvis der ikke var kemi mellem jer, det ville da være forfærdeligt. Som du også selv er inde på, er arbejdstider jo også en følsom sag, når det er dit hjem. Ville personligt ikke bryde mig om, at der sad en anden person i min lejlighed, mens jeg skulle slappe af og se fjernsyn i stuen, hverken med lukket eller åben dør:-)

Nu ved jeg ikke hvor du holder til i det ganske land, men Storkøbenhavn er fyldt med kontorhoteller der har det hele.

Jeg synes ikke det er en god idé, privatlivets fred skal respekteres også for ens egen skyld.

Håber du kan bruge det.

Mange hilsener

Eugene

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Miss Captcha Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, Eugene.

Ja, du har nok ret. Det ville nok fungere, hvis arbejdstiden var hverdage 9-17, men sådan er det jo sjældent for selvstændige.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre:-) Kan ihvertfald ikke huske sidst, jeg havde en periode med 9/5.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Oxe & Co Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Grith

Jeg synes da du skal komme ud og prøve det af hos os: www.voxeværket.dk ... hvor du får din egen kontorplads, møbleret o.s.v. for kun 1.890,- kr. pr. måned.

Mvh

VOXEVÆRKET

Henrik Oxe - 2218 1220

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)