Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Laver jeg rigtig SEO - håber i kan hjælpe inden jeg går igang

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg har et SEO system til mit site, hvor jeg feks. kan taste en url ind og sætte Pagetitle, Meta keywords og Meta Description.

Jeg har lavet den første og håber nogen vil komme med kommentarer til om det er godt eller hvad der skal rettes, så jeg ikke får lavet alle på sitet forkert.

Jeg har brugt dette link (url) http://shop.topsupplies.dk/p/kuglepenne-med-dit-logotryk

Og skrevet følgende:

Pagetitle: Kuglepenne med logotryk - se vores store udvalgt af kuglepenne med logotryk

Meta keywords: Kuglepenne med logotryk, Stilolinea, Kuglepenne i metal, Kuglepenne i plastik

Meta description: Vi har et bredt sortiment af kuglepenne med logotryk, i forskellige designs. Find din kuglepen her - Køb online eller ring 70124100

HVad siger i ? Er det godt eller skidt og hvad er godt og hvad kan være bedre ? Jeg ønsker en skabelon at følge, så jeg ved hvad der skal stå i alle bare med forskellige produkter..

Håååååååber der er nogle søde derude der har tid til at hjælpe mig :-)

De bedste hilsner fra Signe

Mange hilsner SB

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er spot on...

Går ud fra du optimerer mod 'kuglepenne med logotryk'

Hvis du vil sparre lidt arbejde, så drop meta-keywords. De er ubetydelig, og i bedste fald bare nogle jeres konkurrenter kan bruge til at spionere på jer ;-)

Partner - KH-Online.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar :-)

Er der muligt at lægge samme url ind, men bruge andre søgeord ? Så den næste kunne være "Kuglepenne med tryk" og ikke "kuglepenne med logotryk" eller vil jeg stadig komme frem når nogen søger "kuglepenne med tryk" ?

Mange hilsner SB

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe,

Din pagetitle er lidt for lang, hold den helst på 65 tegn eller deunder max 69. Der er delte meninger om brug af keywords i title. Jeg bruger for det meste kun keyword 1 gang og gerne som noget af det første. Du kan læse lidt mere om det her med on-page SEO her 

Jeg ville personligt droppe meta keywords. Du kan læse mere om hvorfor her 

Jeg er ikke selv verdensmester til at skrive meta descriptions, så den lader jeg lige andre om, bare husk at hold dig på 156 tegn eller derunder inkl. mellemrum

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

SB:
Pagetitle: Kuglepenne med logotryk - se vores store udvalgt af kuglepenne med logotryk

Hej Signe.

Det er en god sidetitle. Men den skal ikke være gennemgående på alle dine produkter under "kuglepenne med logotryk" - alle titler skal helst være unikke.

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar :-)

Er der muligt at lægge samme url ind i SEO systemet, men bruge andre søgeord ? Så jeg feks. har 5 på samme url ? Så den næste kunne være "Kuglepenne med tryk" og ikke "kuglepenne med logotryk" eller vil jeg stadig komme frem nu, når nogen søger "kuglepenne med tryk" ?

Mange hilsner SB

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)