Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En hurtig kommentar til et single-page website

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Vil i være søde at kaste en hurtig og ikke mindst ærlig kommentar afsted til dette website. Det er til et mindre ny startet web- og mediebureau, som elsker simplicitet og brugervenlighed.

http://www.koncep2.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt enkelt, men I bliver nødt til at gøre noget ved den røde H2 skrift i afsnittet om referencer...den er meget svært læselig på den mørkegrå baggrund, og man næsten ondt i øjnene når man fokuserer på den.

Det samme gør sig gældende nede under pagesectionen om "Teamet", hvor jeres "klik her" link farve, er den samme røde. 

Andre steder på siden fungerer den fint, men det er på en lysere baggrund. Så enten skal i gøre baggrunden lysere, eller også skal den røde farve udskiftes

/Simon

Fra Odense
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Tak for et hurtigt svar...

Du har fuldstændigt ret med den farve på de headlines. Den bliver lavet om :)

Fra Odense C
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Layoutet ser umiddelbart fint ud, men farvevalget bryder jeg mig personligt ikke om.

Det hele fremstår lidt kedeligt med de mange grå nuancer.
Især produkt-sektionen synes jeg ser noget kedelig ud, både farver, men også jeres listevisning af produktpakkerne.
Der kunne man med stor fordel enten skære tekst væk eller supplere med ikoner fra de forskellige medier i udvikler til.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville personligt arbejde lidt med typografien, som jeg tror kunne bidrage med mere end man tror.

Se fx på http://typ.io

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

I min optik burde billederne af medarbejderne følge hvis ikke samme standard, så i det mindste samme standardmål.

Jeg er dog tilhænger af, at billedet gerne må have en snert af hvad personen laver. Fx et grafisk indspark fra grafikeren mv.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)