Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Distributører (Cykeldele)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Velorama Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er overvejer i øjeblikket at blive selvstændig, først med en webshop, og senere muligvis en fysisk butik

Mit koncept er i cykelbranchen, men jeg har ikke et netværk endnu hvor jeg kan dele erfaringer m.v

derfor går mit spørgsmål på hvor de forskellige cykelhandlere/webshops køber de varer de sælger i deres shops, der må være nogle fælles distributører som eks EDB branchen bruger meget.

kender til Egedsøe (Bikers Best) men det er også det.

Nogen forslag ?

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis du er interesseret i løbecykler til børn (se noget af udvalget her: www.babytoys.dk/firstbike.

Jeg er grossist og kan tilbyde nogle gode priser! der findes flere modeller, og tilbehør så giv endelig lyd fra dig så får du alt materiale!

Mange hilsner

Mads

Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Største jeg synes er:
Søndergaard & Sønner A / S
Fabrikvej 3
8260 Viby J
Danmark
Tel: +45 86 28 10 22
Fax: +45 86 28 77 31

De leverer det meste af cykel butikker. Men de vil give dig prisliste kun, når du viser dem noget håndgribeligt (at du er i cykel virksomhed). Jeg vil foreslå dig at finde nogen, der er allerede en kunde (f.eks cykel shop), og bede dem om at dele prislisten.

Jeg starter mere eller mindre samme som dig, men jeg har min egen leverandør (ud af Dk), og jeg koncentrere mig om cykelhjul med indre / ydre gearnav og nogle dæk. Jeg gør hjemmeside (har kun 20 positioner så videre), men hvad jeg har, jeg kan sælge til dig bedre pris end du kan få fra en leverandør i DK. www.cykeldele.eu
Fra Varde
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 58
Fra  Bikein Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes en del leverandører i cykelbranchen. Er det noget bestemt du går efter?

De større distributører er Egedesø, Søndergaard & sønner samt HF Cykler.

Har selv en cykelbutik samt webshop, så lad mig høre hvad du er på udkig efter. Det kan være jeg kan hjælpe.

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Velorama Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Jeg har ikke travlt og er stadig i opstartsfasen.

Som beskrevet er det en webshop med cykeldele. Måske ikke så stort et sortiment, men det jeg har til skarpe priser

Jeg tænker om der er nogle distributører i DK som tilbyder Dropshipping ?. Jeg har lavet en forhandler aftale med Cykelpartner som det første

Men ellers er alt hjælp, sparring og networking velkomment

Venligst

Søren Nielsen
Velorama

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)