Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

han synes min løn er for høj

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er blevet hyret som freelance designer til at lave en hjemmeside, for en Byggerådgiver. På stedet aftalte vi en pris og han sagde at det lød fint og billigt, men nu høre jeg fra andre folk ude i byen, at han har sagt at jeg er dyr at arbejde med.   

- Jeg kender ham og vi bor i samme by.

Hvad skal jeg gøre:

- ringe til ham og lave prisen om...

- lade som ingen ting og så bare håbe på det bedste....

Jeg ville jo også gerne at han anbefaler mig til andre

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener du selv at din pris er rigtig? Altså dækker den dine udgifter / timeløn og evt. med et rimeligt overskud?

Personlig ville jeg lave opgaven til den aftalte pris, og så tage en evaluering med ham bagefter. Hvis han er tilfreds med det produkt der lavet til prisen kunne du jo bede ham om en udtalelse hvor han eventuelt udtrykker sin tilfredshed. Er han utilfreds og du måske også selv ved at din pris har været for høj i forhold til ydelsen kan du jo spille med åbne kort og sige at du er villig til at give et afslag i slutfakturaen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,9 stjerner givet af 8 person

Du skal ikke lade som intet, men heller ikke overreagere.

Hvad har han sagt til andre? At du er dyr i forhold til andre, eller at det, du laver, koster ham mange penge? Det er 2 forskellige ting. Det er ikke umuligt, at han ville klage uanset prisen og uanset hvem der lavede det.

Du skal ikke lave prisen om. Du underminerer dig selv. Er prisen for høj, så lær af det til en anden gang.

Så snart du har et eller andet at kunne præsentere ham for af dit arbejde, så kontakt ham. Spørg hvad han synes. Giv ham en følelse af, at du lægger en indsats for dagen. Måske er han falsk, og siger eet til dig og noget andet til andre. Det kan du aldrig gardere dig imod.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

lade som ingenting... mange snakker.. det skal de have lov til at gøre:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Poul Madsen:

Du skal ikke lade som intet, men heller ikke overreagere.

Hvad har han sagt til andre? At du er dyr i forhold til andre, eller at det, du laver, koster ham mange penge? Det er 2 forskellige ting. Det er ikke umuligt, at han ville klage uanset prisen og uanset hvem der lavede det.

Du skal ikke lave prisen om. Du underminerer dig selv. Er prisen for høj, så lær af det til en anden gang.

Så snart du har et eller andet at kunne præsentere ham for af dit arbejde, så kontakt ham. Spørg hvad han synes. Giv ham en følelse af, at du lægger en indsats for dagen. Måske er han falsk, og siger eet til dig og noget andet til andre. Det kan du aldrig gardere dig imod.

Godt råd, 5 stjerner!

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Hansen, det er da ikke noget negativt nødvandigvis.

 

Det koster at fyre med maghogni er der nogen der siger, og for mange menesker er det i virkeligheden ren selvhævdelse at komme med en udtalelse om du er dyr at arbejde sammen med.

 

Hvor ofte møder du ikke folk i din omgangskreds der fortæller at de har købt noget der er meget dyrt, hvor du egentligt opfatter det som om de praler med deres penge?

 

Tag det roligt, og evaluer når du er færdig. Din kunde bliver sikkert så tilfreds at han synes det er ale pengene værd. Han kan jo ikke mene om det er dyrt eller ej når han ikke har set det færdige resultat:)

Peter

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Pris og kvalitet hænger som regel sammen - husk det Wink

Giv ham fornemmelsen af, at han får super service, et kvalitetsprodukt, og det bliver lavet som HAN ville... Så skal han nok anbefale dig, til trods for din pris.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)