Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal jeg indføre "Free worldwide shipping" og gøre produkterne lidt dyrere eller hvad?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her er ment konstruktivt, så du må ik opfatte det som, andet end det...

Men de priser du har på fragt, de er ubrugelige, ihvertfald når det hedder Europa og ud af Europa. F.eks UK og Tyskland, der sælges det meste enten til fragt på 2-3-4 euro eller også er der frifragt. Dvs du får aldrig personer i disse lande til at betale 35 euro for fragen alene. De fleste ville se det som en joke...

Når du snakker ud af Europa, så bliver det helt håbløst. 50 euro får du ingen til at betale i fragt, med mindre det er en fraud ordre. Og hvis dit mål er lande som Indien mm, så har du altså misset noget i din markedsundersøgelse. I Indien kan de købe de tanktops til 1-2$ og det samme gælder armbåndene. Dvs de vil aldrig betale så meget for dem, for derefter at betale en halv månedløn for at få dem fremsendt...
USA er det også håbløst. Alt mærketøj i USA koster 1/3 del af i EU. Dvs samme kvalitet og mærket kan købes til 1/3 i staterne, og derefter kommer fragtproblemet.

Tidligere tog vi på Customfit 25 euro for pakker ud af EU. Vi fik så en ny aftale, så vi idag kan sende til 10-15 euro alt efter land. Den tidligere høje pris har kostet over hver anden ordre i forhold til i dag, hvis man ene og alene måler på konverteringerne/afvisningsprocenten i kurven. Hvis du så har en fragtpris, som er det dobbelte, så tør jeg ik tænke på, hvordan de konverteringer ser ud...

Mit råd er, at du vælger at fokuserer på nogle markeder, hvor du kan målrette salg og markedsføring. At have hele verden som mål, det er og bliver en fysisk umulig opgave, med mindre du har mange penge og mange medarbejdere til at hjælpe dig. Start med DK og evt nogle nærmarkeder, og udvid derefter. Det kan du lettere styre, og du vil få mange flere salg! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, så lad os glemme Indien, og se på lande som USA, Brasilien og Japan...Nu er der efterhånden en del, der har spurgt fra indien, om nogle af mine armbånd ( som ikke er vist på webshoppen endnu), derfor tog det med, men lad os glemme det, hvis detr virker forstyrrende...

Det virker som om, at det nærmest er gratis at sende varer til udlandet, express og med underskrift, men sådan er det ikke. 

Må jeg ik li spørge, hvem er det du bruger som din fragt leverandør, send gerne en pm, hvis det er , på forhånd tak...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Zahid:

ok, så lad os glemme Indien, og se på lande som USA, Brasilien og Japan...Nu er der efterhånden en del, der har spurgt fra indien, om nogle af mine armbånd ( som ikke er vist på webshoppen endnu), derfor tog det med, men lad os glemme det, hvis detr virker forstyrrende...

Det virker som om, at det nærmest er gratis at sende varer til udlandet, express og med underskrift, men sådan er det ikke. 

Må jeg ik li spørge, hvem er det du bruger som din fragt leverandør, send gerne en pm, hvis det er , på forhånd tak...

USA, Brasilien og Japan mm er samme problemstilling. Du får dem ik til at betale 50 euro i fragt alene + evt moms + evt told...

Vi sender med Deutsche Post, det er dog ik express...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist DHL, du mener ikke?

Jeg må vist li snakke endnu engang med min UPS mand, eller DHL salgs mand om man ik kan finde en mere bæredygtig og billigere løsning, for ja, jeg kan godt se dt slet ik hænger sammen det her..., men det også derfor jeg søger om lidt hjælp på Amino

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Zahid:

Det er vist DHL, du mener ikke?

Jeg må vist li snakke endnu engang med min UPS mand, eller DHL salgs mand om man ik kan finde en mere bæredygtig og billigere løsning, for ja, jeg kan godt se dt slet ik hænger sammen det her..., men det også derfor jeg søger om lidt hjælp på Amino

Nope Deutsche Post. DHL er ejet af Deutsche Post, og det er kurrerenheden i koncernen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, har fået nogle gode fragt priser fra Fedex, både for EU og uden for Eu.

Er der nogle der bruger Fedex allerede, og vil anbefale dem?

Pt, synes jeg de er meget billige i forhold til UPS og DHL, eller er det en ringere service man får tilgengæld...?

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Sep 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står i præcis samme problemstilling mht fragt... Jeg aner ikke hvad jeg dkal regne med eller forvente...

1. Mine varer skal kunne købes i dk og England (evt hele europa) og USA. Kan man evt have en eller anden funktion hvor folk udenfor disse områder kan kontakte en og så tilbyde dem en fragt aftale?

2. Min varer (pyntegenstande) kommer til at ligge imellem 49-299 kr og den tungeste og største ting vejer omkring 500g og er 30x30 cm.

3. Jeg vil gerne kunne tilbyde fragtpriser der ligger omkring 29kr på forsendelse og fri fragt over 499kr i dk. +15pct til Europa og +20 pct til USA.

Er det urealistisk? Både i forhold til de fragtpriser jeg skal betale of i forhold til kunden?

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg betalte en gang 100 Dollars i forsendelse, lidt mindre end hvad varen kostede, så hvis du har et unikt produkt som ikke er andre steder? så betaler kunden også hvad det koster at sende den.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12667
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kathrine Larsen:
3. Jeg vil gerne kunne tilbyde fragtpriser der ligger omkring 29kr på forsendelse og fri fragt over 499kr i dk. +15pct til Europa og +20 pct til USA.

Forstår ikke hvordan du vil få det til at hænge sammen rent økonomisk, har du overhoved undersøgt priserne på fragt til udlandet?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)