Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration mellem webshop og lagerhotel nødvendigt?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit lagerhotel har længe været efter mig, på en ret ubehagelig måde faktisk,  for at jeg skal få integration, dvs at de vil have ordrene ind direkte på deres server elektronisk i stedet for på mail som nu.

De foreslog en løsning hvor jeg først, fik stregkoder på alle varer, dette er gjort, derefter lægger alle produkter ind i e-conomics, dette er gjort, derefter investerer i en app der skulle integrere e-conomics med deres server. Jeg har nu fået totalt kolde fødder, da alt dette vil give mig en fast udgift på 2000 dkk plus moms om måneden i nye faste program-modul-betalinger. Øv. Synes at det er at skyde gråspureve med kanoner, jeg har måske ti ordrer om dagen.

Hvad er jeres erfaring med lagerhoteller, kræver de stregkoder, integration mv?

Jeg har svært ved at se at integration er så vigtigt, da jeg desuden gerne vil ekspandere til andre sites som amazon og ebay, og det bliver simpelthen for dyrt at få integreret mit lagerhotels server med alle disse sites.. jeg taler min webhosters udviklingstimer her, som er noget jeg er super forsigtig med at kaste mig ud i.

Lige nu står jeg med dilammaet, skal jeg skifte til et lagerhotel der ikke kræver integration, eller skal jeg investere i udviklingstimer der integrerer min shop med mit lagerhotel, dette vil binde mig til dem yderligere, hvilket ikke er godt i konkurrence øjemed og forhandling fremover.

Er integration så nødvendigt?

Fra Brovst
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 64
Fra  HTD-Information ApS Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hvad er din shop lagt i? og hvor har du den hosted?

Hvis du sender dem ordre i dag elektronisk, så for mig at se, er det ikke dit problem at intregrere lagerhotellets servere yderligere, med mindre de står for bestilling af varer og sørge for der er lager.

Men lad mig høre.

Bedste hilsen Tage

Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tage. Mit site er hostet hos Scancommerce. Men lige nu får de ordrene på mail, ikke elektronisk som ved integration.... igen min beslutning er om jeg skal skifte til et lagerhotel der ikke kræver integration, eller investere i udviklingstimer på ham der har udviklet min webshop så denne kan blive integreret med mit nuværende lagerhotel. Mit lagerhotel står KUN for at sende varer ud og modtage varer selvfølgelig. Jeg designer produkterne, producerer dem, og sørger for at lageret stemmer på min shop, dvs pt trækker jeg manuelt produkter fra der sælges gennem andre platforme som fx Miinto og Trendsales.

Fra Brovst
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 64
Fra  HTD-Information ApS Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Da lagerhotellets opgave er at sende varer som de får besked på, og så bare modtager de varer som du bestiller eller leverer til dem, og for mig at se har de ikke ansvar for lageret at det stemmer, så synes jeg faktisk du kan sige, de har hvad de skal bruge, hvis de ønske yderligere, så må de selv betale for denne udvikling, det er jo ikke noget du har fordel af.

Alternativt vil jeg undersøge muligheder og priser for lagerhoteller ved en anden, så kan de jo ikke gøre dig bange, da du så har alternativ mulighed.

Lykke til

Tage

Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tage. Jeg har allerede modtaget andre tilbud:) Mit nuværende lagerhotel kræver stregkoder og at få ordrene elektronisk, og hævder at dette er proceduren på ALLE lagerhoteller nu. Jeg har, som du selv siger, svært ved at se fordelen for mig i det.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt mig gerne med dine kontaktoplysninger såfremt du ønsker et uforpligtende tilbud på lagerhotel.

Jeg tilbyder ikke selv denne service, men jeg har outsourcet pakkearbejdet samt varemodtagelsen til et firma til en meget fornuftig pris. Hvor der samtidig også er store besparelser på porto både indenlands og udenrigs. Det har NÆSTEN været gratis for mig at få pakket tingene fordi besparelsen på porto har tjent sig selv hjem.

I mit tilfælde har jeg aftalt med dem at de logger på backenden i min webshop og:

  • Sender varer ud, ændrer ordrestadie.
  • Lægger varer på lager i butikken ved varemodtagelse efter mine anvisninger.
  • Håndterer returvarer

Hvis du kontakter mig vil jeg prøve at lokke min samarbejdspartner til at give dig et ring og drøfte dine behov og evt. give et tilbud på en løsning.

Hav en super dag.

Fra Borup
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Boot Camp Borup Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen kan du også smide mig en mail, mjAmonsaconsult.dk

Kunne godt være interesseret i at høre mere om den løsning :-)

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lisenp

Hvis du ikke har fundet en holdbart løsning, så hjælper vi gerne. Du kan se mere på http://weship.dk 

God aften

Venlig hilsen,
Lasse Juhl

Fra København NV
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Som Jørgen skriver , håndtere vi følgende for olsens-it : lager herunder pakning, returvarer, kreditering og hvad der ellers

hører under den daglige drift. Vi har selv en webshop urbanclothing.dk , urbanclothing.se osv og sender en hel del pakker. Så

vi kan derfor tilbyde fordelagtige priser for fragt til danmark, sverige,norge , tyskland, belgien og holland.

prisen for pakning er 400 kr ex moms pr time, det tager typisk 5-10 min for en ordre med 1-3 varelinjer.
Men vi kan også lave en løsning med pris pr vare vi plukker.

fragtpriser afhænger af hvor store og tunge dine pakker er. Men hvis du ikek har en god fragtaftale med GLS eller post Danmark
Kan vi 100% spare dig for penge:-)

Du kan ringe 27282948 eller skrive til info@urbanclothing.dk hvis du ønsker at høre mere.

MVH

Joel Eiris

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring venligst til CS Logistics - Vi kan hjælpe dig uden alle de omkostninger du nævner.

Telefon 27834402

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)