Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration mellem webshop og lagerhotel nødvendigt?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten. Tak for dit tilbud, men jeg har allerede rykket mit lager til et sted tæt på Kbh:) Det tegner fint.

MVH Lise

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise

Hvad blev løsningen?:-)

Jeg driver selv webshop og har fået integration og sætter stor pris på at jeg ikke længere skal ekspedere ordre og sende dem til lagerhotellet.

Nyder også at lagersystemet automatisk sender ok tilbage til min shop, som så automatisk opdaterer lagerantal og fakturerer kunden.

Det "eneste" jeg skal gøre er, at stå for markedsføre webshoppen og sørge for at der er varer på lager, super nemt.

Mvh

Kim

Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim Løsningen blev at jeg skiftede, og har nu fået indlagt bin locationer på min shop, dette kostede nogle tusind. Mit nye lagerhotel holder styr på lageret på shoppen, men min egen shop trækker automatisk de ordrer fra der går igennem derinde. Andre platforme jeg sælger igennem som fx Miinto (er p.. træt af dem i øvrigt) , og snart også amazon og ebay skal de trække fra manuelt. Jeg har ikke lyst til at investere i integration nu, så skal alle platforme jo integreres hvilket er helt uoverskueligt med programør timeløn på 1100 dkk. Men min dagligdag er blevet lettere, da det nye lagerhotel selv sørger for at hente ordrene ned og sende ud, og sende kunderne trackin på ordrene. MVH Lise

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise

Tak for du deler, det lyder spændende.

Det er noget af en timepris du betaler for programmering.
Jeg har flere gange fået en meget lavere pris, men ved ikke om du er låst til en platform/leverandør.

Ellers så prøv og brug Freelancer her på Amino.

Dbh

Kim

Fra Albertslund
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Hvem er du endt med at bruge?

Har lidt problemer med at finde en troværdig og prisfornuftig løsning. 

mvh

Tue

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)