Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop løsninger

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Krautwald:

Jeg er ikke helt med. Hvilket svar, som Charmepropellen gav, var både dumt og dårligt?

Dumt og dårligt, er måske lige er smører tykt på, men jeg mener det er omtrent ligeså begavet at sige at Magento er klart det bedste webshop, som det er at sige at Ford er den bedste bil.

Magento er et super godt system, der kan rigtigt man ting, og er det rigtige valg for mange. Men der er også andre for hvilket det er et katastrofalt valg, der kan ende med at koste dem deres forretning.

 

Fra Reykjavík
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Íshús Media ehf. Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i, at e-handelsløsningen skal passe til forretningens formål, størrelse og behov nuværende såvel som fremtidige. En behovsanalyse kan klarlægge dette og bør være det første virksomheden foretager sig, inden de omfavner en løsningsmodel, der, som du nævner, i sidste ende kan blive en fatal omkostning i stedet for en indbringende investering.

(Det er nok bedre at vælge nogle lidt mere neutrale ord end “dumt og dårligt” i kommunikationen, eller i hvert fald, som du gør nu, uddybe grunden).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal tage et kig på Shopify. Jeg anvender det selv, når jeg skal lave webshops til kunder, og jeg har indtil videre kun positivt at sige om det. - Nemt og simpelt, hvor resultatet er professionelt :)

Mvh Niklas Andersen

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)