Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino rabat på animationsvideo

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fremtil d. 1. december 2013 kan du købe en 1 minut animationsvideo til din hjemmeside, som forklarer om din virksomhed eller dit produkt.

For at gøre brug af tilbudet kræver det at du selv leverer manuskriptet, som skal indtales af vores professionelle speakers til din video. 

Bestil via vores kontaktformular og husk at skrive AMINO RABAT i kommentarfeltet.

Bestil via vores kontaktformular og husk at skrive AMINO RABAT i kommentarfeltet.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har prøvet at ringe til virksomheden 5-6 gange uden at der blev svaret? 

Jeg har nogle spørgsmål vedr. pris på kun animation og ikke noget af det andet der følger med tilbuddet, da jeg selv og vores engelske vært laver voice over/speaks/baggrundsmusik samt storyboards, seo og osv. 

Vi mangler en animeret introvideo da vores produkter handler om ullykker med babyer, og kan derfor ikke anvende en levende baby til introen Big Smile

Smart med en animeret ullykke... til den rigtige pris.Big Smile

MVH Sue

Tlf. 50667298

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sue, 

Beklager at du ikke kom igennem, det vil jeg lige følge op på. 

Jeg er selv tilbage på kontoret i morgen, hvor jeg vil sørge for at du bliver kontaktet :)

Mvh.

Kristian

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

OK - tak.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Undskyld min kritiske tilgang, men jeg skal lige være sikker på at jeg forstår tilbudet korrekt...

1) Svarer det til den som hedder Starter på din hjemmeside?

2) Jeg skal selv levere manus som I så sætter pænt op i GoAnimate / Powtoon og tillægger dansk eller engelsk speak?

3) Hvad ville det koste hvis jeg blot fortalte overordnet hvad jeg ville have (til engelsk site) og så gav jer feedback på det I leverede løbende?

4) Hvor mange korrekturgange er inkluderet i jeres tilbud? Hvad hvis jeg ikke er tilfreds overhovedet med første udkast og vil have en helt anden stil?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:
2) Jeg skal selv levere manus som I så sætter pænt op i GoAnimate / Powtoon og tillægger dansk eller engelsk speak?

Nårh... det havde jeg slet ikke kendskab til - troede det var lavet fra bunden, der kan man se hvor naiv man kan være. Har lige lavet en lille animation med lyd og det hele... det er faktisk sjovt, men vil stadig gerne have et tilbud på kun animation, da der ikke findes skabeloner til det jeg skal bruge. 

Spændende dog... en rigtig god og sjov måde at lave intro videoer på synes jeg. 

Mvh Sue

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Sue:

Nicolai Lønne:
2) Jeg skal selv levere manus som I så sætter pænt op i GoAnimate / Powtoon og tillægger dansk eller engelsk speak?

Nårh... det havde jeg slet ikke kendskab til - troede det var lavet fra bunden, der kan man se hvor naiv man kan være. Har lige lavet en lille animation med lyd og det hele... det er faktisk sjovt, men vil stadig gerne have et tilbud på kun animation, da der ikke findes skabeloner til det jeg skal bruge. 

Jeg bliver faktisk lidt i tvivl, synes deres eksempler ligner GoAnimate.com, men de skriver på http://animation.mu/faqen/ at der ikke er tale om videoer bygget på skabeloner.
Måske eksemplerne på deres hjemmeside blot er derfra, ligner meget eller at jeg er forvirret.

Hvis man for 4.000,- kan få en video bygget fra bunden hvor de laver storyboard ud fra ens manus, samt de laver 60 sekunders animering i den stilart man ønsker, så slår jeg til på stedet :-)
Jeg har selv været i dialog med dem her http://www.videosharks.com/portfolio/ og trods forhandlinger ikke fået dem ned i et prisleje der matcher Kristians endnu. 

@Kristian, jeg er faktisk lidt forvirret efter at have kigget på dit site. Du skriver at det er unikke videoer og ikke bygge på skabeloner, men dine eksempler er meget ens, samme lyd og samme stilart.
Jeg savner lidt viden om, hvad stilarter I kan levere, flere eksempler på hvad I kan, lidt viden om hvor mange speakers jeg kan vælge imellem, musikarter etc. 
Blot et par ideer til forbedringer :-) 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolai, 

Tak for at du har taget dig tid til at kigge og kommenterer, det sætter vi pris på. 

Vi har med infografikken forsøgt at skære processen ud i pap og herunder prøver jeg at gøre det endnu mere specifikt, hvad det er at man får, når man bestiller en video her hos os :)

1: du leverer manuskriptet i form af 100 ord, der ca. svare til 1 min. video (det er noget vi normal også laver for kunden, men i dette tilfælde skære vi en del af prisen, hvis kunden selv leverer dette). 

2: Udfra dit manuskript bliver der indtalt et speak som der skal bruges til videoen, du kan høre de seks stemmer som vi har liggende her: http://animation.mu/vores-proces/speak/ 

Lige pt. har vi 3 kvindelige og 3 mandlige stemmer man kan vælge imellem, men er der ingen af dem man kan lide, så har vi flere kandidater liggende. Der er én korrekturgang på speak.

3: Udfra manuskriptet bliver der nu håndtegnet et storyboard med de scener som der skal være med i filmen. Det er vores fuldtidsansatte, Eye, der står for dette. 

Se Dennis, Eye og jeg her, hvor vi står på kontoret og kigger med på at hun tryller :)

Animation.mu

4: Når storyboard er klar, så tager vi et kig på det, for at være sikker på at det matcher de ideer og tanker som du havde med dit manuskript. Herefter går Eye i gang med at lave grafikken der skal bruges i videoen. Her bruger hun Adobe Photoshop til at lave karakterer, omgivelser, landskab etc., hvorefter hun laver nogle bevægelser/animationer i Adobe Flash CS3 samt Adobe After Effects CS3

5: Til sidst bliver grafik, animationer og speak importeret til GoAnimate, hvor vi ligger de sidste effekter på og sørger for at speak og evt. lydeffekter og baggrundsmusik kommer til at spille 100%. 

6: Vi eksporterer videoen i HD kvalitet og sender til kunden og eller uploader til det ønskede video sharring site, som f.eks YouTube eller Vimeo. 

Det var processen skåret lidt mere ud og jeg håber det giver et indblik i selve arbejdsgangen. Det tager normalt 3-4 arbejdsdage fra vi starter op, til videoen er klar. 

Storyboard kommer selvf. også forbi kundens bord, da det viser et ret godt billede af, hvordan videoen kommer til at se ud og vi kan her opfange evt. misforståelser og få det rettet til inden produktion. 

Er der stadig nogle ting, der ikke var præcis som ønsket i den færdige video, så retter vi også meget gerne til her, da vi ikke har nogen intentioner om at leverer et produkt, som ikke er færdigt. 

Referencerne på hjemmesiden kan jeg godt forstå din kommentar til og vi får snart uploadet de nye vi har liggende, hvor variationen bliver meget større. 

Det er helt kanon at du kommer ind på dette, Nikolai, da netop dette punkt er et spg. vi tit får.

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai,

Det er der også andre der gør. Der har været en lignende post her på amino.dk den anden dag. De har nogenlunde samme pris dog op til 2 min plus du får bannere mm med.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 04:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ny animeret video med vores Amino tilbud

(bemærk: denne video er i en mindre opløsning end den HD kvalitet vi leverer til vores kunder)

Snart sidste chance for at benytte vores Amino tilbud

Alle videoer bliver fremover håndtegnet af vores animator og ikke lavet i GoAnimate som det er tilfældet med vores demo videoer. 

Hvis i har evt. spørgsmål er i velkommen til at kontakte mig på dennis@animation.mu og jeg vil personligt besvare dem og hjælpe jer videre. 

Presseomtale

I går fik vi lidt presseomtale, hvor jeg fortæller om hvorfor jeg valgte at flytte til Thailand, samt hvorfor vi har startet Animation.mu

Presseomtale - Animation.mu

Link til artiklen: http://issuu.com/dinavisranders/docs/din_avis_uge47

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)