Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshipr – Automatiseret og integreret shipping til din webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære aminoer

Vi lancerer i dag første version af vores Shipping as a Service platform – Webshipr.com.

Platformen integrerer og automatiserer kommunikationen imellem webshop platforme og shipping virksomheder.

Vi integrerer i dag Post Danmark og Blue Water Shipping med Woocommerce, Prestashop og Shopify.

Alt der skal bruges for at komme i gang er at du er kunde hos shipperen, og at du derefter aktiverer integrationen til den pågældende webshop platform.

Vi er virkeligt sultne efter feedback på platformen.

Det er normalt helt uforpligtende og gratis at bruge i 30 dage.

Vi vil dog som noget særligt tilbyde alle Aminoer 90 dage gratis på platformen – Bare i husker at vælge at i har hørt om Webshipr på Amino når i opretter jer.

Vi håber virkelig at i her på Amino vil hjælpe os med at forbedre platformen, og derved hjælpe danske webshops med at få bedre og nemmere shipping i hverdagen.

 

Gå til http://www.webshipr.com/da/ for at prøve platformen.

Hvis i har spørgsmål, problemer eller feedback er i meget velkomne til at kontakte os på support@webshipr.com.

 

 

Rigtig god fornøjelse

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Her fra er der kun positiv respons. Jeg har tidligere haft smartsend mellem min prestashop og postdanmark, men det koster både penge og havde tit problemer.

Webshipr fungere rigtig godt, og deres support er hurtige til at rette småfejl hen af vejen.

Min varmeste anbefaling skal lyde her fra!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)