Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du Kvalificeret inden for CSR

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos!

Nogle her på sitet, som er vedkendt CSR? og som arbejder eller ønsker at arbejde med CSR?

Skriv til mig!

De bedste hilsner

Mathias Sass Lyman

Tilmeldt 6. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Fra  velcykel.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias vi arbejder med "cause related marketing". Dette er samarbejdet mellem Rise Above og Velcykel, hvor formålet er at skabe et win-win samarbejde. Vi sælger  produkter hvor der samtidig doneres et beløb til det velgørende formål. 

Vi støtter nogle danskere på Filippinerne der gør et betydningsfuld arbejde, desværre er hjælpen blevet langt mere tiltrængt. Det er aktuelt så støt filippinere her http://riseabove-cebu.org/donate/
Fra København
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Tak for dit indlæg.

Tror bare ikke helt, det var det jeg søgte desværre:)

Mangler medarbejdere som kan lave CSR

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

for at afmystificere lidt - så er det vel Corporate Social Responsibility folk du søger. Nogen der kan se til at jeres etiske holdningsgrundlag og arbejdsmetoder er dokumenterede, implanterede og dokumenterede. Jeg ville tro det ville give mere præcise svar hvis du beskriver virksomhedens størrelse og internationalisering + arbejdsområde, da CSR kan være alt fra relativt enkelt, til overordentligt kompliceret og ligge på bestyrelsesnivau i børsnoterede selskaber.

¨Der findes selskaber der udbyder den slags - dyrt ofte - Eksportrådet tilbyder regelmæssigt helt gratis gennemgang af CSR så dem kunne du tale med

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 28. May 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for dit grundige svar!

Først vil jeg sige, at jeg nok ikke har pointeret mit budskab tydeligt nok!

Jeg søger nemlig folk som kan lave CSR og som er uddannet inden for området. Jeg er ved at starte virksomhed og har brug for nogle konsulenter. Dygtige unge konsulenter:)

Vh Mathias

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)