Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af webshop søges - skræddersyet jakkesæt online

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi driver webshoppen SuitZoo.dk, hvor vi sælger skræddersyet jakkesæt online.

Det kunne være interessant, at få noget feedback fra jer angående brugervenligheden, produkterne, produktbeskrivelserne og generelt jeres helhedsindtryk af hjemmesiden. 

Linkhttp://www.suitzoo.dk/

På forhånd takker :)

Mvh.

SuitZoo

Fra København
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

så må alt jo være perfekt når der ikke er nogen svar!! ;) ??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolas

Jeg har et par punkter, hvor jeg føler, at der kan blive gjort noget ved det.

Jeg kan rigtig godt lide hjemmesiden design og farvevalg - Simpelt og smukt. De punkter, hvor jeg tænker, at der kan rettes lidt ved er blandt andet:
- Man skal ikke kunne navigere rundt fra punkt 1 til punkt 2-3-4 uden at have udfyldt felterne korrekt.
- Jeg kan på en måde godt lide effekten, at du bliver scrollet ned når du klikker på punkterne, og alligevel skaber det lidt irritation. Måske det blot er mig selv der er for ivrig at klikke rundt ;)
- Måske en online kontaktformular, hvor dine (mulige) kunder kan kontakte dig igennem. 
- Jeres baggrundsbillede er for småt til min opløsning :/

Men meget af det er i små-tings-afdelingen!

Overordnet kan jeg rigtig godt lide jeres webshop! :)


... håber mine punkter kan være til lidt hjælp 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey SuitZoo

Umiddelbart så tror jeg at jeres design og opbygning er for "friskfyrs-agtigt" - men det er jo bare min dumme udefrakommende holdning
Jeg tror at, der vil ligge mere troværdighed i jeres produkt - som der i øvrigt ikke kan ses direkte billeder af, hvis i gjorde designet lidt mere konservativt.
færre farver og mindre tjubang - og måske nogle billeder af de enkelte suits på en model.

Håber i kan bruge det.

Carl

Fra København
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar - kan sagtens følge dig i det. En online kataktformular skal vi have på og online chat. 

Tak for feedback :)

Fra København
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har helt ret i produktbilleder, det kommer på inden så længe :) og ja, designet kan man diskutere, men vi henvender os primært til unge mellem 16-26.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Pstt... Det "beige" slips ser altså noget blåt ud!

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 1
Fra  Unikbusiness Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolas,

Jeg har forsøgt mig med din hjemmeside, og du har fat i noget af det rigtige som jeg ser det.

Dog mangler jeg muligheden for at se jakkesættet udvikle sig, som mit design skrider frem. 

Jeg bruger ofte hjemmesiden tailorstore.dk til at designe og mine skjorter og chinos. Det jeg godt kan lide ved den, er at jeg får mulighed for at se stoffet på en måde hvor jeg nærmest kan mærke kvaliteten, blot ved at se billedet. Jeg kan straks se hvordan skjorten ser ud, hvis jeg f.eks. skifter knapperne ud til andre farver, eller forsøger mig med kontraster osv.

Prøv siden af og se om den kan noget du burde overveje.

God fornøjelse med projektet! 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)